bang?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 22:51

hoi.

afgelopen zaterdag ben ik vrij lomp van een paard afgevallen, op m'n hoof en rug. resultaat: hersenschudding en ribben gekneusd...
nu is dat paard een manege paard en zou ik eigenlijk dus zo een andere uit de stal kunen pakken en daarop kunnen rijden. maar van de andere kant. het is een dier met superbewegingen en je kan er echt iets van leren.
maar toch ik weet niet, ben een beetje onzeker geworden na die val, het was de eerste keer dat ik op dat dier reed.
wat denken jullie wat het beste zal zijn? gewoon erop gaan alsof er niets gebeurt is maar ondertussen doodsbang zijn , of een dier met slechte bewegingen uit de stal trekken waar je jezelf eigenlijk niet meer op verbeterd omdat het dier het gewoon niet kan?
graag jullie advies hierover!

greetzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 23:03

of die lekkerder loopt weet ik niet echt, lag er na 5 minuten al naast...

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 14:46

hoi,
allemaal hel erg bedank voor jullie reacties. ik heb vandaag weer gereden, op de moeder van mijn beesie. alleen maar gestapt omdat ik idd nog flink last van m'n ribben hadmaar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb.
ik denk dat ik volgende week zaterdag weer naar les ga en gewoon voor een paar keer een mak dier neem om het daarna nog eens te proberen en dan zie ik wel wat het wordt...

greetzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 15:01

ik klim er normaal ook meteen weer op maar als je zo duizelig en missleijk bent als ik weet niet wat dan klim ik er toch mooi niet meer op hoor, levensgevaarlijk, je bent er niet meer bij met je hoofd en dan ga je zeker ongelukken maken..

greetzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-01 18:58

tja, geluk bij een ongeluk? een eigen paardje omdat je eraf bent gevallen!!! mazzel!

ik heb vandaag dus ook op een rustige haf gereden, nouja, gereden, meer gezeten maar dat doet er niet toe, ik was al lang blij dat ik er toch weer op zat!

greetzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 19:44

ik weet nu wel zeker dat ik eerst op een ander paard ga voordat ik weer op patricia ga. dat was ik eigenlijk toch al van plan maar wou toch eventjes jullie mening erover weten.
wanneer ik weer op patries stap weet ik nog niet, ik denk als ik me weer wat zekerder voel, wat denk ik niet lang zal duren Lachen

heel erg bedankt allemaal,

greetzzzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, laran, soesie, xMaritt en 104 bezoekers