Jolly mega Bal, vaak ben je te bang? Ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Jolly mega Bal, vaak ben je te bang? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 12:05

Het zit zo... ik heb in het verleden een jolly mega bal gehad, erg veel plezier aan gehad. Alleen dacht onze, toen pup, oud Duitse herder hond er anders over. Al had hij ook heel veel plezier ervan haha
Nu toch weer een bal aangeschaft, maar dit keer met een hoes (hond mag voortaan niet meer ermee spelen....). Nu kwam de bal eerder binnen, in de wei gegooid en pony dikke pret. Vandaag is de hoes binnen gekomen, dus hup bal leeg laten lopen en in de hoes proppen.

Ik blijf die bal maar oppompen, stuk meer dan dat ik eerst gedaan had, maar hoest blijft groot erom. Dat ie iets ruim zit oke, maar nu fladdert die echt. Moet ik gewoon niet te bang zijn en harder oppompen? Wat zijn jullie ervaringen met hoezen voor de jolly mega bal?

Het is overigens de grootste bal, 102cm (dat was de vorige ook). M'n pony zelf is ongeveer 1.15, maar ik ga hem ook gebruiken bij paarden.

PS. Mn pony vind 'm met hoes doodeng, maar dat komt best helemaal goed! Door de wind wappert die hoes nogal.

De bal, schijnbaar nog lang niet vol
Afbeelding

De bal met hoes, Rakker wilde er niet mee op de foto haha
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door LvA1993 op 24-12-16 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt



LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 12:10

Klopt, op de eerste foto zit ie ook lang niet vol nog.

Beide in goede maat besteld :)

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 12:13

Just_Sannee schreef:
Heb je de hoes niet gewoon een maatje te groot besteld?

De bal ziet er trouwens ook niet op z'n max. Volgepompt. Hij zit er nog redelijk rimpelig uit, normaal staat ie strak. Kun je er mee stuiteren?


Zelfde maat, klopt bal zit nu ook een heel stuk voller.
Stuiteren kan inderdaad.

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 12:14

420BlazeIt schreef:
Volgens mij de bal eerder te klein besteld, als pony 1.15m is dan is deze bal nog lang niet 1.02m

Goede maat. Wilde foto maken naast Rakker, nu de bal voller is, maar hij vond m te eng nu haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers