Kinderen op en om de wei, irritaties -O-

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:42

Een camera ophangen (eventueel nep) en een heel groot bord: Verboden te betreden - camerabewaking.


rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:14

Peppel01 schreef:
De eigenaar vind het allemaal wel prima, ze vinden het prima als de pony's gevoerd worden maar accepteren het ook dat ik de bordjes er heb neergehangen . Maar wanneer iemand de pony's voert in hun bijzijn zullen ze er denk ik niet snel iets van zeggen mits ze mijn paard voeren (omdat zij ook merken hoe vervelend hij er van wordt) of in de wei komen. Daar zijn ze wel echt op tegen.

Draad rondom is geen optie, daar is het perceel te groot voor en dat vinden de eigenaren ook onzin.
Bordjes met foto's gaan ze niet accepteren (die zou ik er dolgraag neerhangen :P). Een nep camera heeft er al gehangen maar ook dit maakte geen indruk.


Als de eigenaar wel ook van mening is dat er geen vreemden op het terrein mogen komen, een echte camera ophangen en de politie bellen als mensen de wei betreden.

Of zelf een keer posten en dat grut aan 't nekvel naar hun ouders slepen en een verklaring eisen. Aan de andere kant, als je dan één of ander halfzacht gekookt aardappel als ouder treft heb jij het weer gedaan. ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emmaa_92, GrapeshotBot, Hanjan, NorwayFjord en 33 bezoekers