Waar effen voerscheppen in vrolijke kleuren te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mizora

Berichten: 18087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Waar effen voerscheppen in vrolijke kleuren te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 12:00

Ik ben op zoek naar een aantal kleuren voerscheppen (geen specifieke kleuren). Ik heb een gele en 2 afgekloven ooit witte nu, maar ik wil eigenlijk 4 vrolijke scheppen in verschillende kleuren en dus 3 nieuwe. IR heeft wel een paar kleuren maar met logo, pavo heeft een roze maar ook met logo, die van marstall is geel (en met logo) en verder heb ik niet het juiste model gevonden, want ik wil wel het 1.5L bakmodel.

Afbeelding

Waarom nu allerlei verschillende kleuren en scheppen? Ik gebruik het om allerlei verschillende dieren ermee te voeren. Dus hondenvoer, caviavoer (2 soorten), kippenvoer (3 soorten) en straks ook weer paardenvoer en konijnenvoer, en sommig voersoorten wil ik niet in contact laten komen met ander voer.

Daarnaast is het gewoon ook ontzettend vrolijk en ziet het er leuker uit dan overal met stift op kalken.
Laatst bijgewerkt door Mizora op 12-10-16 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Interesse in een geweldig leuke sportieve pup? Mijn nest Pocket Peruvian doodles zoeken goede huisjes (eenmaal volwassen zo'n 10kg en 40cm). Geteste en goed bevonden ouderdieren (hd/ed/pl/ecvo)
https://link.marktplaats.nl/m2098783146
Ook zijn hun avonturen te volgen op facebook: Sportkennel "Be active with"


Mizora

Berichten: 18087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 12:12

Top, dank jullie. Meer kleuren zijn zeker gewenst maar dit zijn er alvast twee.

Interesse in een geweldig leuke sportieve pup? Mijn nest Pocket Peruvian doodles zoeken goede huisjes (eenmaal volwassen zo'n 10kg en 40cm). Geteste en goed bevonden ouderdieren (hd/ed/pl/ecvo)
https://link.marktplaats.nl/m2098783146
Ook zijn hun avonturen te volgen op facebook: Sportkennel "Be active with"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, GoogleAdsense, Vecar en 71 bezoekers