shet nat weggezet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flop
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-06-01

shet nat weggezet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 12:38

onze shet is niet geschoren en is nu een heerlijk bolletje wol. hij staat nog heerlijk buiten in het land overdag en snachts op stal, met de deur open.
dat gaat allemaal prima en dat wil ik graag zo houden. het enigste is dat mijn dochter 1 keer in de week op de ponyclub gaat lessen en nu het 's-avonds donker is, is dat ook nog binnen. gisteren was hij dus zeiknat. na 20 minuten uitstappen zweetdeken erop en de trailer in. na drie kwartier waren we thuis. de zweetdeken is dan kleddernat dus die heb ik eraf gehaald, maar de shet is ook nog steeds nat. toen toch maar op stal gezet en nu met de deur dicht zodat het niet tocht. hij heeft echt een onwijs dikke vacht dus daar hoeft hij geen deken meer op maar kan het kwaad om hem toch nog nat op stal te zetten? en hoe moet het als het kouder wordt, vorst enzo, zou ik hem dan misschien voor een nachtje een zomerdekentje op moeten doen? wie heeft er tips



flop
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 12:51

allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Chantal ik jouw advies opvolgen en een zomerdeken kopen en doe dat dan op als we thuis komen met wat stro eronder. scheren vind ik geen optie omdat ik het juist zo heerlijk voor hem vind dat hij de rest van de week zo lekker buiten kan staan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elisabeth32, SemrushBot en 65 bezoekers