Bijrijdsters? Mede-eigenaars?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:30

Ik zou niet meer bijbetalen als fl. 100,00 in de maand, ik denk trouwens niet dat ze het red voor fl. 350,00 per maand maar da's een ander verhaal.

Ik vind dat jij haar een dienst bewijst en dat ze daar niet veel geld voor mag vragen. Ik zelf vraag thuis aan de bijrijdster die we nog hebben helemaal niks. Ze moet alleen wel zelf het tuig onderhouden, aangezien zij de enige is die die zadels en hoofdstellen gebruikt. Als ik ze rijd, gebruik ik mijn eigen zadel.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:47

Ga je er ook mee lessen? Want die kosten komen er voor jezelf dan ook nog bij. Ik vind uberhaupt dat jij niet hoeft meetedelen in de "onderhoudskosten" omdat ze die ook zouden hebben wanneer jij niet zou bijrijden.

Als je van 235 gulden, voer e.d. afhaald houd je misschien 75 gulden over voor de rijmogelijkheden. Als je dan 100 gulden zou betalen neem je die kosten dus eigenlijk al helemaal voor jou rekening...

Ik hoop dat deze vage redenatie je een beetje helpt, succes verders!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:55

Ik vind het een heel net bedrag!!!

Nu maar hopen dat het net zo leuk uitpakt als dat het zo op het eerste gezicht lijkt!

Wel goede afspraken maken hè, zet eventueel voor je eigen op papier wat je verwacht van hun en van het paardje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 90 bezoekers