Hoe een paardje rustig houden in de trailer.update

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:27

ik heb baily in trailertraining gehad op de dj training stale van dineke jonker in koekange. daar is jan jacob aan de slag gegaan. hij was giga bang voor de trailer en was al eens op zijn rug beland. nu is ie braaf maar hij krijgt een week van te voren elke dag kruiden door zijn voer die hem rustiger helpen te worden. dit gaan we straks weer afbouwen... misschien is dat iets???

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:38

ik heb bewust gekozen voor training omdat ik mijn paard niet elke keer wil sederen of spuiten... dan went ie nooit en hij is er dan ook niet 100 % bij.

ik heb nu nervocontrol van pavo... maar je kunt gewoon kijken voor kruiden om rustig te maken hoor!!!
zijn verschikllende merken..

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:26

ik denk dat je aanpak van een paard heel erg ligt aan het feit of een paard bang is of kliert... als een paard kliert ben ik heel erg makkelij... hij moet niet zeuren en gewoon blijven staan ... maar zoals baily die was echt heel erg bang en waarschijnlijk komt dat door het importeren uit ierland gezien dat niet altijd even aardig gebeurt.... daarom hheb ik hem proffesioneel laten helpen met trailertraining.. ik heb nu een paardje wat rustig (hoewel hij het nog niet fijn vind ) op de trailer staat en daarvoor een week vante voren kruiden krijgt.. na een paar keer gaan we die kruiden afbouwen.... ik heb er vertrouwen in...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie