Hoe een paardje rustig houden in de trailer.update

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 08:15

Met mijn pony had ik dat probleem ook wel, het was dan alleen niet paniek maar gewoon aanstellerij. Hij liep gewoon braaf op de trailer waar ik vaak een hooinet voor z'n neus had hangen en in het begin ging het dna ook wel goed. Maar zodra we bij rotondes kwamen begon hij te trappen tegen de zijkanten en achterkant. Meestal hield hij dan niet meer op tot we op de bestemming waren. Lekker heen en weer batsen tegen de trailerkanten etc. etc. Totdat we 1 keertje met een 2-paards trailer van iemand anders reden omdat ze geen vervoer had. Lars liep er weer braaf op en kreeg weer een vol hooinet voor z'n neus. En toen was het stil.. Hij stond mooi klem en had niet zoveel ruimte als in de 1,5 paards trailer van onszelf. Sindsdien is hij veel minder gaan trappen.. Maar hij krijgt nog wel altijd een hooinet voor z''n neus!!!

Heeft jouw pony (met die angst en zo) wel eens samen met een vriendje op de trailer gestaan?? Bij Lars heeft dit heel erg geholpen..

=x= hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie