owh, moeilijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 11:13

ik heb eerder het prob met mijn verzorgster aangekaart.
Nu kreeg ik woensdag ofzo een mail, dat ze niet mocht van haar moeder omdat ze veel repetities had.
Ok, ze laat iets van zich horen (na 4 weken) maar toch zit het me niet lekker.
Ik heb haar terug gemaild dat ik in het vervolg wel graag wil dat ze zulke dingen gelijk laat weten.
Krijg ik weer een mail terug met 1000x sorry, en dat ze hoopt dat ik niet al te boos ben.
Tja, ik ben ook niet echt boos, maar het zit me toch niet lekker.
Pff, wat moet ik hier nou mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 11:24

hoi
Omdat je nu goed hebt laten merken dat je graag wilt weten of ze komt of niet is misschien bij je verzorgster nu ook wel het kwartje gevallen dat ze volgende x maar wat moet laten horen.
Nu ze zon 100 x sorry heeft gezegd lijkt me dat ze daarmee ook wil zeggen dat ze honey nog graag zou blijven verzorgen. En ik kan me dus wel voorstellen dat school voor de pony gaat.
persoonlijk zou ik haar nog de kans geven om te helpen met honey en daarbij ook zeggen dat je graag af en toe een mailtje of zo ontvangt waar ze in vermeld of ze het druk heeft met andere dingen en dan die week niet kan komen.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 11:40

Ik zou h'r ook nog een kans geven.
Maar is bellen niet makkelijker dan mailen? Dan heb je ook gelijk antwoord enzo

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 11:44

ik heb haar toen ook diverse keren geprobeert te bellen, zonder succes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 12:45

ik ken het helemaal...
Merel, mijn verzorgster heeft vaste dagen dat ze komt. Hebben we zo in het begin afgesproken, en er waren geen problemen. Maar de laatste tijd komt ze vaker niet dan wel. Zodra ik haar bel en vraag waar ze was heeft ze altijd een smoesje klaar.
Van de ene kant heb ik echt zoiets van, DUMPUH, ik ben toch iedere dag zelf bij Pink. Maar dadelijk ben ik een week op vakantie, en wat dan? Kijk eten en drinken valt te regelen, maar lekker spelen enzo kan mijn pa nie :S
Maar ja, na de vakantie vliegt ze eruit en doe ik Pink lekker alleen Lovers Haha!

Succes ermee! Ennuh, gewoon een ander zoeken als je wil hoor! voor jou is het makkelijker om een andere verzorgster te vinden dan voor haar een verzorgpony!

Groetjes Kim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 19:09

Ik denk dat je er het beste rekening mee kunt houden dat ze een heeeeel stuk jonger is dan wij. Oftewel: verwacht er nog niet te veel verantwoordelijkheidsgevoel van. Maak haar nu heel duidelijk dat je de volgende keer meteen wilt weten wat er aan de hand is, omdat je anders een ander meisje de kans wilt geven om lekker met Hon te tutten. Maar vergeef het haar voor deze keer, ze is nog jong en heeft een hoop te leren (letterlijk en figuurlijk in dit geval).
Probeer er een beetje rekening mee te houden dat het nog een kind is; daar mag je geen volwassen acties van verwachten!

Sonja

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 20:45

jah, maar hallo, ze is 13 of 14 ofzo.
Oud genoeg om zoiets te snappen lijkt me?

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 23:43

ja stef ik denk misschien niet direct haar weg moet sturen maar een flink toespreken en streng blijven want zij heeft dezelfde leeftijd als ik en dan moet je je aan zulke afspraken kunnen houden. flink streng zijn dan luistert ze wel (als ze op mij lijkt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:53

Citaat:
Op 2001-06-09 20:45, schreef stef:
jah, maar hallo, ze is 13 of 14 ofzo.
Oud genoeg om zoiets te snappen lijkt me?


Nee Stef, iemand van 13 of 14 ligt wel eens stevig met zichzelf en de rest van de wereld overhoop, en is het wel eens helemaal kwijt. Maar als je er geen begrip voor wilt tonen is het mij ook best hoor, het is mijn verzorgster niet en ik maak me niet druk... Maar iemand van 13 of 14 zit nou eenmaal effe anders in elkaar als iemand van 20 die al getrouwd is, een eigen huishouden heeft, en dus gewend is om alles helemaal zelf te doen en regelen, met alle verantwoordelijkheid die daarbij hoort!

Sonja