pony van 2.6 jaar, op zitten en mee stappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:43

ik zou ook ff wachten, tot een jaar of 3, die paar maanden kunnen veel schelen voor hetpaard, pschychis ( of hoe je dat schrijft) maar ook lichamelijk, laat hem ff lekker kind zijn Lachen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 12:21

Ik ben denk ik een goed voorbeeld van iemand die niet kon wachten..
wjerdo was 1.5 jaar en ik wilde het liefste meteen der op, ik wist donders goed dat dat niet kon, en god zij dank, heb ik toen Youri gekregen.
Youri is een jaar lang ziek misselijk en onder weg geweest, dus heb 1 jaar niet gereden ( ja op andere pony's ) Toen was wjerdo 2.5, ik wilde toch zo dol graag op hem rijden... Ben toen begonnen met Youri, ( 4jaar onder tussen ) Een jaar later ben ik met Wjerdo begonnen en hij was 3,.5 ik kan je eerlijk zeggen dat hij alleen maar sterker en beter is geworden. Ook een stuk volwassener dan toen youri 3 was ! dus wacht lekker !!.

nu we het toch over de leeftijd hebben, waarom denken jullie dat ijslanders rond hun 4de of 5 de worden ingereden ? niet omdat ze tot hun 5de zwak en misselijk zijn.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, hagelslag, karinmanon, SandraWierda, SemrushBot en 79 bezoekers