Verzekeren tegen dierenartskosten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 10:43

Wij hebben onze paarden helemaal niet vezekerd. Als een paard ooit iets ernstigs mocht makeren (AFKLOPPEN!!!) kunnen wij de behandelingskosten gewoon zo betalen.
Ik ken in mijn omgeving echter ook een boel mensen die het geld wat ze normaal aan een verzekering kwijt zouden zijn op een aparte rekening storten om zo een buffer op te bouwen, wel meer risico natuurlijk maar ik vind het nog niet zo'n slecht idee.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:35

Nee, dat ben ik niet met je eens. Je kan met een auto een schade post van tonnen veroorzaken. (alhoewel, ik denk niet dat mijn fiatje een dikke mercedes in mekaar krijgt, maar je weet nooit)

En het zelfde geld voor inboedel verkeringen daar gaat het in 9 van de 10 gevallen ook om tienduizenden guldens...


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 13:22

Ik zou persoonlijk niet zo snel een paard aan koliek laten opereren, alleen wanneer het gaat om een simpele kanteling. De kans dat een paard een koliekoperatie overleeft waarbij er een stuk van de darmen verwijderd moet worden is zó nihil. De darmen verkleven namelijk onmiddelijk aan elkaar wanneer je dew buikwand openmaakt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers