Gezocht : Stal in Mijdrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-01 00:25

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar het adres en tel.nr. van Lucky Stables in Mijdrecht,helaas zonder succes Boos! ! Volgens mijn hoefsmid wordt de stal beheert door Sjaak Ou(d)shoorn. Wie kan mij verder helpen?

Bij voorbaat dank,
Groetjes!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 07:29

Nou ben ik nieuwsgierig...hoezo ben je op zoek naar die stal??? Ik sta met Escala namelijk op de allerleukste stal in Mijdrecht hoor... Knipoog *LOL* *LOL* *LOL* Ik sta daar sinds eind januari en Escala en ik hebben het reuze naar ons zin, we zijn allebei errug Haha! Maar eh...ik wil wel even voor je kijken of ik het adres kan vinden van de stal waar je naar op zoek bent ook hoor, weet niet of het lukt, maar ik kan het proberen...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 13:37

Hoi Vikki,
Even uit nieuwsgierigheid: waar is jouw stal in Mijdrecht, toevallig langs de weg naar het industriegebied? kom daar namelijk vaak langs en leek me inderdaad heel gezellig,
groetjes Yvonne

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-01 23:09

Hoi Vikki,

Mijn vriendin d'r pony komt daar waarschijnlijk vandaan, hopen dat we meer kunnen achterhalen!

Ik hoop dat het lukt! Lachen
Alvast bedankt!
Groetjes!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 00:30

Hoi Von, ik sta met Escala op een boerderij aan de Tienboerenweg (zijweg van de N201, vanaf Uithoorn bekeken, brug over -Amstelhoek- en dan krijg je aan je r.hand een esso benzinepomp, dan de 1e stoplichten links, na ongeveer 1,5 km aan de rechterkant, het zit naast loonwerkersbedrijf Straathof. Knipoog)Ik denk dat dit vast niet de stal is die jij wel eens ziet, maar hij is dus echt supergezellig! De hele boel is van een meisje van 20 en haar vriend van 36, leuke jonge mensen dus! Ze heeft de pensionstal eigenlijk nog maar net opgezet, maar het is errug mooi en iedereen (zijn er nog niet zoveel Knipoog) is even aardig...als je je eens mocht vervelen...dan ben je dus van harte welkom om eens langs te komen! Haha! hihi, "Onze" bak ligt aan de weg dus het kan niet missen... *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog
Groetjes, Jasja
PS: Ik zal nog even aan de mensen waar ik dus op stal sta vragen of zij die stal misschien kennen Twinkelbell! Doeiii!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-08 23:33 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 00:42

JAC H. OUDSHOORN
WESTERLANDWG 8
3641PX MIJDRECHT
0297-593263
-Veehouder-

Ik vond dit adres. Is dit het toevallig?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 01:24

Nee Honeybee, dat is 'm niet. De Westerlandweg zit helemaal aan de andere kant van Mijdrecht. Ik kom uit die buurt vandaan, zodoende dat ik het weet Pling
groetjes, Caballo

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 08:55

Hoi Jasja,
Dank voor je uitleg. Klinkt inderdaad heel erg gezellig. Als ik een keer in de buurt ben zal ik zeker een keer langskomen. Altijd handig als mijn paard(jes) weg moeten waar ik nu sta Verdrietig om een leuk adres te weten.
groetjes Yvonne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:46

HALLO!! Als jij weg moet dan kom je toch Bij mij staan ??? Verward Verward Verward Verward

Hihi, je mag het helemaal zelf weten hoor, maar het zou wel errug gezellig zijn. Gezelli met de Tinkiebinkie bij het Labjeskind.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:29

ha die Lov,
eerste keus blijft natuurlijk bij labje!!!! Ook wel handig voor een lesje (hihi). Maar je weet nooit, en Mijdrecht is voor mij ook wel lekker in de buurt. Ligt er ook aan of Kees mij samen met trailer wil hebben! (auto is geen probleem geloof ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:38

Die auto maakt een hoop goed hoor voor Ome Kees.
Vik, hoe zit het bij jullie met het buitenrijden??? Kun je een rondje om of zoiets?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:42

loveley,het gaat hier niet om mij of mijn pony tinkerbell.

degene die zich twinkelbell heeft genoemd is iemand anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:44

Hoi Sanderijn, ik had het gezien hoor.
Von is een oud-collega en nog steeds vriendin. Als ze met haar paard moet verhuizen moet ze natuurlijk wel bij mij komen staan he.
Anders wordt ze stalgenoot van Vikki, is ook goed hoor. Gezellig voor Vikki.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 23:33

Jaaaa! Gezellig voor mij Haha! Party!! *LOL* Maar eh...dan kom jij toch ook gezellig naar Mijdrecht Lov... Knipoog Tsja, je kan op zich wel een rondje om, maar niet een echt goede buitenrit, maar Roos heeft een veewagentje en wie wil kan altijd lekker mee naar bos of strand. Party!! En ik kan natuurlijk altijd proberen om Roos een klein bos aan te laten leggen... *LOL* *LOL* *LOL* Maar alle gekheid op een stokje; de paarden hebben het daar zo goed (kom jij ook een keertje "buurten" als je zin hebt Lov, misschien eens samen met Von, lijkt mij wel errug gezellig! Haha! )en het zijn 3 rechte wegen en je zit bij het A'damse bos, is goed te doen. Party!! Enne...misschien kom ik binnekort wel eens langs de Stammerdijk...is immers maar een paar minuutjes fietsen voor mij... Knipoog

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-01 23:49

Hoi Honey,

Bedankt, ik weet niet waar je het heb gevonden maar ik ben er blij Lachen mee, denk haast wel dat dat hem is, ik ga bellen. Ben benieuwd!

Groetjes,
Twink***

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 22:33

Hoi,

Mijn vriendin is reuze blij, dat ze een beetje de roots van haar lieverdje kan vinden!

Die man was ook heel erg meewerkend!
Bedankt!
Party!! Groetjes!