Deze weide groot genoeg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Deaglán
Berichten: 879
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Deze weide groot genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:52

Volgens mij ken ik de advertentie en stond er een tekening bij met afmetingen. Als je die tekening erbij neemt en bedenkt dat een rijbak (20 x 40) 800m2 is...... Als het idd dezelfde adv. is dan moet er ook nog eens de ruimte van de stalletjes en het zanddeel vanaf, dus blijft er nog minder gras over.
Mss is het een aardig plekje voor wat shetjes die grotendeels op hooi leven maar grotere dieren zou ik er niet op zetten.

Life has no remote. Get up and change it yourself



Deaglán
Berichten: 879
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:57

femmelz schreef:
Deaglán schreef:
Volgens mij ken ik de advertentie en stond er een tekening bij met afmetingen. Als je die tekening erbij neemt en bedenkt dat een rijbak (20 x 40) 800m2 is...... Als het idd dezelfde adv. is dan moet er ook nog eens de ruimte van de stalletjes en het zanddeel vanaf, dus blijft er nog minder gras over.
Mss is het een aardig plekje voor wat shetjes die grotendeels op hooi leven maar grotere dieren zou ik er niet op zetten.


Volgens mij hebben we het idd over dezelfde advertentie. Er zijn ook stallen bij, maar ja om ze daar altijd op te zetten, dat zou ik echt nooit doen.

Dat zou ik zeker ook niet aanraden maar wat ik daarmee bedoelde te zeggen is dat die ruimte (van de stallen dus) ook nog eens van die 550m2 afmoeten dus dan wordt de ruimte nog minder.

Life has no remote. Get up and change it yourself

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 80 bezoekers