paard zweet enorm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:48

Hier precies hetzelfde probleem! Paard zweette heel erg na 15 min rijden, ik heb alleen een wollen deken i.p.v. een fleecedeken.. Ik vind dit veel effectiever dan een fleece! Die van mij is inmiddels wel geschoren (heb gelukkig geen deken probleem). Passen Amigo dekens niet? De hebben ook een erg mooie pasvorm.

Een vriendin van mij scheert haar paard niet, als die nat zijn (niet meer warm) laat zij hem gewoon rollen in het zand. Dan maken ze zelf een isolerend laagje aan.

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.



Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:49

Annerenske schreef:
Hier precies hetzelfde probleem! Paard zweette heel erg na 15 min rijden, ik heb alleen een wollen deken i.p.v. een fleecedeken.. Ik vind dit veel effectiever dan een fleece! Die van mij is inmiddels wel geschoren (heb gelukkig geen deken probleem). Passen Amigo dekens niet? De hebben ook een erg mooie pasvorm.

Een vriendin van mij scheert haar paard niet, als die nat is (niet meer warm) laat zij hem gewoon rollen in het zand. Dan maken ze zelf een isolerend laagje aan.

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers