All inclusive VS doe-het-zelf

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

RianneH
Hoofdmoderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:04

Wij staan op een half-pensionstal. Mesten, voordroog voeren, vlas bestellen doen we zelf, binnen-buitenzetten en bestelling voordroogbalen en mestafvoer enz door de staleigenaresse. Ik vind het omrommelen op stal heerlijk, voeren, mesten, binnen halen, en zou dat zeke missen wanneer ik over zou gaan op een all-in. Maar dan hebben wij de dagen ook verdeeld en moeten we 3x in de week onze klusjes doen en de rest is 'vrij'. 7 dagen in de week doe alles zelf zou ik niet trekken naast studie en werk..
Maar heb ook op de inclusief stallen gestaan. Ene stal stond ik alsnog de box te mesten of de bak aan te harken omdat het anders niet te rijden was. Andere kwam ik minder vaak dan nu, want paard was wel verzorgd, gevoerd en gemest.
Wat mij betreft sta ik nu perfect. Dus ts, halfpension geen idee?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten