All inclusive VS doe-het-zelf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:56

Hier van doe-het-zelf (echt alles, zelfs hooi & stro aankopen etc.) verhuist naar volpension (all-inclusive dus). Wat een verademing ... Ja, het is zo'n 200 euro duurder dan eerst (heb 2 paarden) maar wat ik daarvoor in de plaats krijg is onbetaalbaar. Echter ben ik fysiek niet 100% en dan merk je het wel als je alles zelf moet doen.. Ik was uiteindelijk gewoon bezig met stront scheppen en voeren ... Vond ik op zich ook wel wat hebben, zelf zorgen dat mijn beestjes het goed hadden, maar nu doen anderen dit voor mij en hebben ze het even goed (nog wel beter door een andere manier van stalling) dus wat moet een mens nog meer :Y) Moest ik nu eens de drang hebben om echt wat te doen mag ik dat zelfs, maar heb die drang al een tijdje niet meer gehad, haha :+



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:03

Het mentale had ik na een tijd ook problemen mee :j Sowieso in het begin al uitzoeken wat ik ze het beste kon voeren en hoeveel .. En dan zelf zorgen dat het hooi & stro kwam waar het moest zijn .. Bleek dan ineens als je voor nieuw ging dat er niks was, en dan kon je in allerijl nog gaan zoeken want er moet wel voorraad bijkomen natuurlijk. Bijna geen opslagruimte, dus kon maar per baal, etc. etc. Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben.. hoeveel tijd ik 's avonds nog kwijt was aan dingen uitzoeken en mensen contacteren en dan afspreken om te rijden etc. Geen rust in het koppie ... en dat naast het fysieke gaat na een tijd ook enorm doorwegen :=

Nu moet ik me nergens iets van aantrekken, ik weet wat mijn pony's nodig hebben en dit is op voorhand besproken, merk ik dat ze te dik (of te dun, maar dat komt niet zoveel voor :+ ) worden dan wordt het aangepast, alles in overleg. Ze zijn speciaal voor mijn pony's ander voer gaan halen omdat ze het daar toch beter op doen, etc. Echt een super stal :j

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, IASCrawler en 88 bezoekers