Falabella's in de tuin?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Selina16
Berichten: 48
Geregistreerd: 24-03-13

Falabella's in de tuin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 21:19

Hallo!
Ik ben aan het overleggen om 2 Falabella's of mini-shetjes in onze tuin te doen! We hebben natuurlijk een grote tuin dus dat zou moeten lukken! Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Groetjes! *\o/*



Selina16
Berichten: 48
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 21:31

We willen een stalletje ergens neerzetten, en onze tuin is 100m2 (ongeveer) want we wonen langs een sloot waar we ook nog een stuk hebben. Ook zou ik er dan elke dag mee wandelen... Omheining hebben we al een soort. De mest kan waarschijnlijk bij de boer bij ons in de buurt.

Selina16
Berichten: 48
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Falabella's in de tuin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 21:41

Ik wil niet raar overkomen hoor, maar jullie hebben paarden van 1.75 (ofzoiets) en die staan in een box van 3 bij 3 en dan kunnen niet 2 shetjes in een stal met paddock bij mij in de tuin? En de mest kan bij een boer bij ons om de hoek, de stal is ook geen probleem, en in de zomer gaan we ze op een wei zetten. Plus dat ik in de winter ook met ze fiets en ze lekker laat rennen en vrijheidsdressuur, ect. ga doen. Dus daar zie ik het probleem niet in! Oja en de paddock gaan we met rubbermatten of zo iets doen omdat we al genoeg info hebben dat Falabella's het zand op kunnen eten omdat ze zoveel eten. En het hooi en stro doen we in een schuur of naast het stalletje iets laten bouwen. Dus ik zie verder geen probleem meer?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion en 138 bezoekers