ervaringen met reflecterende dekens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

ervaringen met reflecterende dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 21:54

Wie heeft er ervaring met reflecterende dekens? Ik heb er twee gezien- eentje in de Horzelover catalogus (€35) en eentje in de Divoza catalogus(€54).
Zat een groot verschil in en dus vraag ik me af waar die verschil in ligt.
Welke is het meest ademend en kan ik ze ook als zwwet deken gebruiken (zijn beide uitrijdekens) of kan ik het beste mijn eigen wollen uitrijdeken eronder leggen.
Ons bak is maar 200 meter verderop maar staat wel net voor een bocht. ik rij een fries dus als het maar een beetje schemert dan zijn wij al slecht te zien. Vandaar wil ik een reflecterende uitrijdeken kopen.
Graag jullie ervaringen? kunnen jullie ook even vermelden welke reflecterende uitrijdeken jullie hebben? (kost, merk etc)

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019


merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 21:27

bedankt voor jullie ervaringen. Na veel rondgevraagd en jullie ervaring heb ik nu een nieuwe deken. Het is niet vd Divoza of van horselover. Bn gewoon naar mijn eigen ruitersportzaak gegaan en het is geworden....

een uitrijdeken van Harry's horse. Lachen het heeft refecterende strepen en ook reflecterende lijn om het uitrijdeken heen. Grootste voordel ervan is, en ook het voordeel dat mijn besluit definitief heeft gemaakt is dat het een 'echte' uitrijdeken is, daar bedoel ik mee dat het, dankzij de fleece voering ook als zweetdeken gebruikt kan worden na het dressuren dus nu hoef ik niet met twee uitrijdekens te werken Lachen heb er geen photo van kunnen vinden om i-net maar zl wel binnenkort eentje maken.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, lazy, wonderlover en 36 bezoekers