Mijn paard is mishandeld!!!! Wat doe ik hiermee...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 18:49

Gadveredamme! Ik zou zoiezo meteen weggaan daar, als ik zou weten dat ze mijn paard mishandelen! Boos! Heb je het al met een longeertouw gebruikt?

Dit klinkt ook als mishandelen, maar het beste is om je paard in de bak te zetten en hem dan op te jagen! Dus achter hem aan rennen. Dit is niet om een paard bang van je te maken, maar dit heeft een hele diepe betekenis, namelijk de leider van een groep rent achter een nieuweling aan als die net bij de kudde wordt gezet. Dan laat de leider weten dat hij de baas is, en dan luisterd de nieuweling ook naar de leider. En dit doe jij dan ook.

Ronia wilde ook nooit in de trailer, toen hebben we een kursus gedaan in het begrijpen van je pard. En daar hebben we dit geleerd. Elke keer als Ronia in de trailer moet, jagen we haar op in de bak. En dan loopt ze er zo in, als we dit niet doen doet ze het heel moeilijk. Misschien helpt het, maar ik weet niet of hij wel mag rennen met zijn hechtingen. Dus misschien is dit ook nutteloos.

Maar ik snap echt niet hoe ze een paard nou zo behandelen~! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers