paard spiegel ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

paard spiegel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 14:19

wie heeft dat ook ?

Toen ik Youri nog reed, hoefde ik er echt niet aan te denken om op te stappen, als ik niet lekker in me vel zat, was ik zenuwachtig op concour, dan was youri dat ook, had ik spierpijn, dan had youri dat ook.
Liep ik te brullen van ellende deed youri dat ook.

Nu heb ik dat al lang niet meer gehad, maakte niets uit bij Renske of ik me nu K'lote voelde, of pijn had, chago was what ever, ze trok zich er niets van aan.
En nu, sinds een tijdje, heb ik me weer wat druk zitten maken, god weet waarom En renske deed het zelfde, Renske wordt dus ook mijn spiegel, ik snap er niets meer van, vindt het toch wel gaaf eigelijk.
We hebben tegen woordig geen meer , maar als ik niet lekker in me vel zit, klim ik er dus ook gewoon niet meer op ( dat heb ik vandaag met me zelf afgesproken Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:09

ken het probleem,heel goed zelfs.... wat ik dus ook doe,en wat ik v mijn instructrice MOET is er dus idd niet opstappen als je dus niet goed in je vel zit.... het gaat alleen maar averrechts werken...wat ik dus doe als ik zo n dag heb,ga ik poetsen /wandelen/grazen....alles wat buiten het rijden om gaat.....zelfs longeren doe ik niet....dat gevecht hoef ik ook niet aan te gaan..... hoop dat je er wat aan hebt,als je verder over wilt praten,kan je me pb en,groetjes sandra!xx

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:21

Als ik zelf niet zo blij ben dat gaat het rijden ook minder. Maar verder verandert hij qua gedrag niet.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:13

Baduh wil knuffelen als ik me rot voel. Hij volgt me dan overal en legt zijn snuit in mijn nek. Zijn blije galopsprongetjes tussendoor maakt ie dan ook niet. Heel lief. Maar toen er pas een meisje bij ons hard van haar paard af was gevallen en stond te huilen tegn het hek kwam ie ook even buurten. Dat maakt Baduh zo speciaal.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 20:28

Yep, dat ken ik. Paard = spiegel. Laatst hele drukke dag gehad, kwam te laat op de stal, vlug paard gezadeld, snel erop (in een behoorlijk slecht humeur).
En jawel: paard neemt dat meteeen over.
Toen heb ik bewust mn slechte humeur achter me moeten laten en daarna ging het wel weer goed.