Les willen geven maar zie geen mogelijkheid ;( papiertje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Les willen geven maar zie geen mogelijkheid ;( papiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:43

De enige reden om dat papiertje te halen is de verzekering...Mij zegt het verder geen drol of iemand wel of niet dat papiertje heeft (en welk papiertje dat is maakt ook weinig verschil, aan het Deurne-diploma hecht ik ook niet zoveel waarde Bloos )

Ik wilde zelf graag de Orun doen, maar vind mijn paard te onbetrouwbaar om te gaan wisselen en als ik paarden van anderen te rijden heb zijn dat vrijwel altijd jonge dieren en die komen dus ook niet in aanmerking
Naast dat mijn paard niet zo fijn is voor vreemden, krijg ik trouwens ook al helemaal de kriebels bij het idee dat er één of andere stuntel met mijn beest moet gaan springen. Dier is loeivoorzichtig en wordt snel bang van een fout. Daarnaast springt hij nogal op zijn eigen manier(moeilijk uit te zitten) en kan hij gewoon heel lastig zijn, zeker als je hem een keer in zijn mond hebt gezeten onderweg...Kortom, geen Orun voor mij Knipoog

Als je graag de paarden in wil rollen kun je trouwens ook gewoon eens aankloppen bij een trainings- en/of handelsstal in de buurt Ja (of gewoon op een manege vragen of er mogelijkheden voor je zijn Ja )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, monsera, YandexBot en 103 bezoekers