Les willen geven maar zie geen mogelijkheid ;( papiertje

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Essie

Re: Les willen geven maar zie geen mogelijkheid ;( papiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 16:04

Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik wil de basiscursus gaan doen (dat mag in ieder geval). Ik geef al hier en daar les. Gewoon in je eigen omgeving beginnen.
Daarnaast wil ik eigenlijk graag les geven aan gehandicapten, maar daar komt het probleem om de hoek... Voor de cursus moet je dus Orun fase 1 hebben...

Vind het af en toe best wel krom. Ik rijd al vanaf mijn 6e paard, heb 2 eigen paarden, (oke dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik goed kan rijden) ik wil geen echt wedstrijd gericht les geven. Liever aan kinderen/beginners/gehandicapten/mensen die in het reguliere paardrijden niet mee komen. Maar echt diploma's kan ik niet halen om dat ik geen wedstrijden rijd.
Daarnaast zijn er voor "instructeur paardrijden voor gehandicapten" geen extra eisen (bijvoorbeeld opleiding of ervaring met gehandicapten) daar heb ik dan wel 6 jaar voor geleerd.

Maar goed ik begin dit jaar gewoon met de basiscursus en daarna ga ik gewoon zeuren, want ik weet wat ik wil!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie