al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 21:44

afgelopen zaterdag is er dus iets gebeurd waar ik het compleet niet mee eens ben dat dat mijn schuld is.. ik hoorde dus vandaag dat er al hele dagen over me is geluld.

hier the story Haha!

ik wilde Cleo loslaten, en vroeg aan XX of het goed was dat ik Cleo even losliet omdat ze haar "verzorgpaard" ook wilde loslaten.
Toen ik Cleo uit de stal had gehaald had ze het ander paard dus al losgelaten. Ik vroeg nog of het goed was of ik Cleo in de andere bak (ernaast) losliet. en ze zei dat dat goed was..

ze was het paard voor die tijd al een beetje aan het opjagen, toen ik Cleo losliet vroeg ik of ze daarmee op wilde houden. Dat deed ze dus wel maar niet per direct.
toen ze uit de bak was liet ik Cleo los en ging ze gewoon een beetje rennen heeft ze gerolt en met het andere paard geknuffeld en toen wild XX haar verzorgpaard weer op gaan jagen.
Ik zei van wacht even dat haar ik Cleo er even uit. Dus toen ik de bak nog niet uitwas en alleen maar een touwtje in mijn handen had begon ze het paard alweer op te jagen.
toen ik aan het einde van de poetsplaats was, en Cleo net aan het vastzetten was hoorde ik een soort schreeuw of iets richting "WOW" en keek om en stond ineens het andere paard voor me neus.
het was dus over de bakrand gesprongen en had een paar wondjes aan zijn benen.

Nu geven ze mij er dus de schuld van dat het paard wel z'n been had kunnen breken en al dat gelul..

ik kan hier dus absoluut niet tegen.. en ben ook van van met het desbetreffende persoon die mij de schuld al had gegeven voordat ik zowieso al een woord met haar gewisseld had, even te gaan praten.. maar nu wil ik graag jullie mening hierover horen.

het meisje dat het paard losliet wil ik ook absoluut niet de schuld in de schoenen schuiven maar vind het zeer onterecht dat ze mij de schuld ervan geven.

groetjes

Phynix
Berichten: 1179
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Breda

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:49

Hoe wil ze jou dan de schuld geven, dat haar paard erover springt??
En dit soort dingen gebeurt op andere plekken dagelijks joh!

kita

Berichten: 151
Geregistreerd: 19-01-05
Woonplaats: rotterdam

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:51

onzin dat is zeker niet jouw schuld!!!!
of heel de wereld moet voor 1 iemand stil gaan staan als diegene wat met haar paard doet????
nee niets van aantrekken! Haha!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:52

Ik zou er idd niets van aantrekken, hier kan jij helemaal niets aan doen! Zij ging dat paard opjagen en tja hier is t ook al eens gebeurt dat een paarf over de bakrand sprong, zoiets kan gebeuren maarja vind niet dat ze jou hiervoor de schuld kunnen geven

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:56

Dat is toch niet jouw schuld hoor! Je hebt gevraagt of ze wou wachten met opjagen tot jij buiten was, nou jij staat buiten gaat ze weer opjagen zeg je zelf, zet je cleo vast staat het andere paard voor je neus! NOU! wat kan jij daar dan aan doen Verward

qwinty

Berichten: 2212
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: apeldoorn

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:07

Nouja zeg wat is dit nou weer!
Jij kunt er absoluut niets aan doen.
je hebt het tenslote nog gevraagt of het uberhaubt wel goed was dat jij jou Paard ook los ging..

Trek je er niets van aan joh laat het lekker waaien ene oor in andere er weer uit Knipoog

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:45

niet jou schuld!!! als je wil kan je zelfs boos op haar worden,omdat jou paard zich een hoedje kan schrikken als haar paard zomaar over de bak rand heen jumpt!! (toch?)

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:10

Ik vraag me af hoe zij zou willen bewijzen dat het jouw schuld is.
Dat kan ze helemaal niet aantonen, en dan nog heeft ze er niks mee gewonnen. Wat wil ze er mee bereiken?

Niks van aantrekken dus.

natasja50

Berichten: 713
Geregistreerd: 06-04-05
Woonplaats: omgeving Winterswijk

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:14

Waarom moet dit weer via het internet. Durf je je niet te verdedigen op het moment of wat is dit!! Als je je zo k*t voelt blaf dan eens van je af op het moment zelf en recht in het gezicht!!

Vind wel als het zo gegaan is als jij schrijft dat je niet eerlijk behandeld bent. Maar doe dit a.u.b. niet via bokt......

Sterkte!

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:06

Nou natasja50 jij hebt ook lange tenen zeg.

Sommige mensen vinden het moeilijk om anderen recht in hun gezicht iets te zeggen. Dat is niets om je voor te schamen.

En als je vind dat dit topic niet op internet thuis hoort, dan lees je het toch niet.

Wat betreft dat paard wat over de bak is gesprongen daar kan niemand iets aan doen. Dat soort dingen kunnen gebeuren.

Anoniem

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:46

Ik ga helemaal met xtwisterx mee!!

bogie
Berichten: 500
Geregistreerd: 25-10-04

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:08

He die van mij is gister ook uit de paddock uitgebroken, is dat dan ook jouw schuld Haha! .

Nee tuurlijk is het niet jouw schuld, dat is echt onzin hoor. Je hebt juist gehandeld en tja ze stond zelf het paard op te jagen, eerder nog haar fout als die van iemand anders.

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:19

Tja sharon laat ik maar niet reageren..
Je moet er gewoon boven staan..

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:25

natasja50 schreef:
Waarom moet dit weer via het internet. Durf je je niet te verdedigen op het moment of wat is dit!! Als je je zo k*t voelt blaf dan eens van je af op het moment zelf en recht in het gezicht!!

Vind wel als het zo gegaan is als jij schrijft dat je niet eerlijk behandeld bent. Maar doe dit a.u.b. niet via bokt......

Sterkte!


mensen mogen hier gewoon de dingen kwijt die ze kwijt willen!
dus ook dit.

ik zie dit niet als jou schuld en snap ook niet hoe ze ka zeggen dat het jou schuld is,
als jij netjes het hek dicht heb gedaan heb jij geen schuld!

ricky
Berichten: 3
Geregistreerd: 21-04-05

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:54

[/quote]

mensen mogen hier gewoon de dingen kwijt die ze kwijt willen!
dus ook dit.

[/quote]


vind ik ook!! ik ben hier nieuw hoor, maar als ik zo wat rond lees, heeft niet iedereen dat door, er wordt nogal eens stevig op elkaar gereageert. (moet kunnen, maar soms.....)

enne... dit was niet jou schuld. maar dat is al duidelijk volgens mij!!

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:52

Ik heb niet op jou de schuld geschoven: ik wou watje een beetje opjagen en bem uit de bak gegaan voordat jij eringing : jij stond bij de deur toen ik heb weer ging opjagen. verder weet ik niet wie de schuld krijgt want dat is toch niet bijzonder. het is gebeurt. het had niet moeten gebeuren klaar! niemand heeft de schult.. hoe kun je dat weten? niemand weet waarom hij dat wou! hij wou gewoon naar cleo.. maar meer niet! hoe kun je dan de schult aan iemand geven?
Laatst bijgewerkt door Vliendertje op 21-04-05 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:53

ik zeg ook niet dat zij de schult krijgt! niemand krijgt de schult. ik heb het je gisteren op msn gezecht..!

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:03

schuld is met een d Bloos

Maar goed verder denk ik dat dit misschien meer iets is om onderling uit te praten in plaats van direct het op bokt te plaatsen. Je weet zelf ook dat je er geen schuld van hebt. Als een paard besluit over dat hek te springen is het hooguit de schuld van degene die hem te veel opjaagd. Maar waarom schuld aanwijzen Verward

Anoniem

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:26

Curly85 schreef:
schuld is met een d Bloos

Maar goed verder denk ik dat dit misschien meer iets is om onderling uit te praten in plaats van direct het op bokt te plaatsen. Je weet zelf ook dat je er geen schuld van hebt. Als een paard besluit over dat hek te springen is het hooguit de schuld van degene die hem te veel opjaagd. Maar waarom schuld aanwijzen Verward

en gezecht schrijf je als gezegd Bloos

Le0nie

Berichten: 1052
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: Dronten

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:40

Ag joh, gewoon voorbij laten gaan, als ze zo moeilijk gaan doen, dan ben jij tog lekker de slimste en hou je er verder buiten.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 12:02

natasja50 schreef:
Waarom moet dit weer via het internet. Durf je je niet te verdedigen op het moment of wat is dit!! Als je je zo k*t voelt blaf dan eens van je af op het moment zelf en recht in het gezicht!!

Vind wel als het zo gegaan is als jij schrijft dat je niet eerlijk behandeld bent. Maar doe dit a.u.b. niet via bokt......

Sterkte!


hier wil ik graag nog iets aan toevoegen..

ik wilde het allemaal even kwijt.. ik ga zelf nog wel met degene praten die dingen over me gezegd heeft en dat staat er toch ook duidelijk!!

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:28

natasja50: ze vraagt dus om HULP en niet om haar aftekraken! snap je dat nog niet?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:09

Uberhaupt belachelijk om hier iemand de schuld van te geven. Als je iemand er op aan kan kijken is date degene die opjaagt: vind ik sowieso zinloos.

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:13

waarom ik? ik ben gestopt met opjagen toen zij de bak inkwam.. ik ben begonnen toen ze bij de deur in de bak was. haar paard deed er niks van! en ik geef zelf niet de schult aan haar! dat doet de eigenaar! ( wat ik van haar had gehoort) en ik vind dat niemand de schult hoeft te krijgen ! het is gebeurt. het had niet moeten gebeuregn.. klaar! ik vind dat je niet het gedrag van je paard kan regelen... ik heb geen afstands bediening! anders had ik het wel gezecht dat hij dat niet moest doen! hoe kan ik in de toekomstkijken? vertel me maar! en waarom niet opjagen? hij had niks gedaan en anders had hij staan graven wat niet mag! hoe moet ik anders hem in beweging krijgen! of moet ik er bijgaan staan van: nene.. niet doen! *vingertje*

we doen het ook niet meer weer. dat weten we nu zeker! en ik doe het niet meer zelf alleen als de eigenaar of ellen erbij is.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: al veroordeeld door iets dat ik niet heb gedaan......

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:25

Vriendelijk verzoek om dit NIET op Bokt uit te vechten. Andere gebruikers hebben niets nodig met jullie ruzietjes, die lossen jullie maar IRL op.