Denigrerend over tuigers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:38

Jurga schreef:
Idd ik merk het bij ons ook op de ruitervereniging. Lopen allemaal van die superrijtypische bokken en dan ik ertussen met mijn tuiger. Wacht maar, mijn wraak zal zoet zijn haha. Jurga is gewoon superveelzijdig e dat kun je niet van elk rijpaard zeggen. Ze kan leuk dressuren als je het mij vraagt, klein sprongetje maken, is op buitenritten superbraaf, fokmerrie, topper van een menpaard, iedereen kan erop stappen..... Geen probleem voor mijn Jur. En dat terwijl het een typische eigenwijze tuiger is, eentje met heel veel karakter! Ik trek me er geen bal meer van aan wat mensen van haar zeggen, het is mijn schoonheid en mijn toppertje en dat zal ze altijd blijven.


Ik heb 's in je profiel gekeken, maar jij hebt echt 'n prachtige tuiger zeg!! Kunnen anderen jaloers op zijn Haha!

Ik vind het meestal niet zo mooi als ze 'n ramshoofd hebben en daar ook nog 'n grote bles op hebben, maar het gaat natuurlijk om 't innerlijk van 't paard en of hij geschikt is voor het doel waarvoor je 'm wilt gebruiken. Dat ze hoog opgooien vind ik wel mooi (heb er alleen nog niet opgezeten Haha!).

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 109 bezoekers