rijbroek voor korte gedrongen mensjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

rijbroek voor korte gedrongen mensjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:03

Nou, ik moet toch binnenkort echt maar eens de beurs trekken en een paar fatsoenlijke rijbroeken gaan aanschaffen. die ik nu gebruik heb ik al tig jaar, en eh...de een na de ander sneuvelt Verward Tijd voor vervanging!

Dus, vraagske: welk type rijbroek zit nou goed passend wanneer je net zoals ik, klein en gedrongen bent, met korte stevige pootjes en een dikke bips, maar wel weer met een taille?

Ik had altijd Horka's, type "stretch alle kanten maar op", maar ik wil wel eens wat anders, die Horka's zijn zo synthetisch, wil wel eens iets met katoen, of zo'n lekker niet zwetend thermostofje...

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:01

Ik heb de Eurostar Carina van X-Dream stof. Zit 's zomers koel en 's winters warm. Past mij goed, ben ook "kort en gedrongen" Haha! . De dubbele naad kleedt ook nog eens slank af Clown . Het enige nadeel vind ik dat ze aan de binnenkant van je dijbenen zo snel slijten, maar eigenlijk heb ik dat met alle katoenen rijbroeken. Ik rijd zo'n 5 à 6 keer per week en doe ongeveer een jaar met 2 rijbroeken Scheve mond

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:07

Mondoni broeken (zonder leren kont) zitten goed (pasvorm & taille).
Verder heb ik een prima eurostarbroek (met leren kont).

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:01

Ik ben aardig stevig en heb ook korte beentjes en ik neem altijd een mannen broek.Daar zijn de pijpen iets korter van als dat van vrouwen.Misschien is dat een uitkomst.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 17:34

cavallo's zijn er ook in lengte maten
en mondi broek met leren kont zit ook goed vindt ik

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 20:28

ik heb een soort van global, die zijn van katoen en rekken onwijs! de zelfde heb ik van cotton nature ofzow

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:06

de mondoni en eurostar .
Heb ze beide zitten goed(ook klein en "mollig")

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 09:22

Gistermiddag ben ik richting Divoza gecrosst...en eh...er is een hoop veranderd in rijbroeken land, ik paste eigenlijk wel in elk model Haha! Helemaal blij, het was een mooie dag!

Ik heb gekocht de Eurostar Carina op aanraden van Alvaron, nu eens zien hoe lang ik er mee kan doen...Die zat wel lekker, en dat stofje, ik heb er hoge verwachtingen van Tong uitsteken

En ik heb gekocht de Mondoni Sahara.die zat pas ECHT lekker, helemaal goed voor korte en gedrongen pootjes Haha! . Was ook nog eens de goedkoopste die ik kon vinden, voor mij iets unieks!
Ben ook zeer benieuwd hoe die zich houdt na een tijdje gebruik...

Dank voor jullie tips, ik heb het zeker meegenomen in mijn passerij!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 10:06

Ik heb ook sinds bijna 2 weken de Mondoni Sahara, heeeeeeeerlijke broek! Echt waar ik ben er heel blij mee, ik heb de grijze, welke kleur heb jij?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 10:30

Rookblauw...
Zal vast na een tijdje ook wel grijs worden Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 10:43

Ja en misschien tegen de tijd dat ik nog eens wedstrijden ga rijden, is mijn grijze broek zo bleek geworden in de was dat hij voor witte door kan gaan slim he Haha!