Te zwaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 15:20

Hoi,

Zoals jullie (misschien) wel weten verzorg ik dus 3 welshjes. 1tje is een welsh A die ik in aan het rijden ben. Het gaat best goed. Alleen hapt ze soms naar mijn been. Ze bijt niet echt maar het is meer dreigen. Nu zei een meisje tegen mij dat ze dat doet omdat ik te zwaar voor haar ben. Maar ik denk niet dat dat klopt hoor. Ze is ongeveer 1.20. Ik ben 1.65 ofzo en weeg maar 44 KG. Ik ben toch niet te zwaar? Verward Ze bokt, springt en rent er zo vandoor met mij op d'r rug dus ik denk zowiezo al dat ik niet te zwaar ben. Maar wat denken jullie?

groetjes Nathalie


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 18:00

Ja we zijn al bezig om het af te leren en eergister heeft ze het maar 1 x gedaan.. dus het gaat al steeds beter.
maar wat kan dan de reden zijn? Verward


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 21:48

Ik stuiter absoluut niet. Tenminste.. dat denk ik. Want ik krijg altijd complimentjes dat ik er zo "vast" op zit.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 13:19

Ja dat doe ik ook, hihi. Ik weet echt niet wat het is, maarja. Ze is trouwens pas geleden ook ineens gaan liggen. Ik lag eronder en we dachten eerst meteen aan koliek maar ze stond zo weer op dus dat was het niet.. dat was echt een beetje vreemd maargoed. Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 90 bezoekers