veulen schraapt (ofsow?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 15:09

mijn vzveulen slaat op me met 1 van zijn voorbenen als ik zit. dus als ik buk en h'm roep gaat ie snuffelen enzo, en dan doet ie z'n voorbeen omhoog.

ik denk dat dit betekent dat ie wil spelen? ik druk z'n been wel steeds naar beneden, want hij moet mij natuurlijk niet gaan zien als z'n soortgenoot en dat ie wel beetje voorzichtig moet zijn, en niet alles kan doen.

maar betekent dit ook echt dat hij wil spelen, en niet iets anders?! Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:17

Dat doet het veulentje van de verzorgpony van een vriendin van mij ook altijd bij mij! Altijd alleen bij mij.. zij heeft het nog nooit gehad! Dus ik zou dat ook wel eens willen weten ja Party!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 17:36

mijn veulen deed dat ook toen ie klein was, dat is nieuwschierigheid, hij is alles aan het ontdekken, dus hoe het voelt, smaakt ruikt, en dus ook wat er gebeurd als je dr een tikkie of stoot tegen geeft, als je maar niet denkt ahhh, wat schattig want als ie wat ouder is is het meer au dan lief Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 18:01

bij mij deed het de laatste x ook auw hoor Lachen hij sloeg nl. recht tegen mijn kop aan *LOL* *LOL* *LOL* ik lag te zonnen op de grond.. en toen kwam hij naar me toe gelopen en ging eerst allemaal snuffelen enzo.. ik bleef liggen en toen wilde hij bíjna erbij gaan liggen maar toen begon hij eerst te slaan en toen ging hij pas liggen *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 18:28

veulens verkennen alles met hun hoeven en tandjes. Wat ie dus doet is onderzoeken wie of wat jij nou eigenlijk voor iets vreemds bent

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 12:05

maar mag ik het wel of niet toelaten? want als ze het nu doet duw ik haar beentje steeds naar beneden. maar dat moet ik dus gewoon blijven doen?!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:08

ze mag gerust verkennen wat jij bent, maar ze mag je geen pijn doen.
Maar over het algemeen trekt deze "verkenningsdrang" vanzelf weg naarmate ze ouder wordt