waar laat iik m'n spullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-01 09:13

jino staat vanaf 1 juni bij een ander paardje dag en nacht in de wei, maar het probleem is dat die wei dus gewoon langs een provinciale weg licht, en ik mijn kast op de stalling waar jino nu staat waarschijnlijk kwijt raak!
het is best een endje fietsen vanaf mijn huis naar die wei, dus ik weet niet hoe ik het zadel en mn poetskist enz daar krijg!
wie heeft er tips?
ik had zelf gedacht aan om een tuinhuisje of iets dergelijks op dat weiland te zettten en dan goed op slot te doen, maar tis nog maar de vraag of de eigenaren dat goed vinden.. en ik ga nog werl ff op stal overleggen of ik mn kast mag houden..
iemand nog tips hoe ik mn zadel mee kan krijgen met de fiets?

"Some memories are best forgotten"



Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 14:07

met de auto is het niet zo'n probleem nee..
maar het is zo afgelegen, geen enkel huis in de buurt!! dus het is zo onveilig, nouja kan vragen of mn pap iets in elkaar kan zetten wat stevig is en dan zet ik daar een aantal sloten op, aan het hek vast..

wbt dat zadel over het stuur, was ook al in me opgekomen, maar ik heb zoooo veel poets spullen Scheve mond\ nouja kom dr wel uit, zal straks even aan de eigenaren van het landje vragen (heel vriendelijke mensen moetik zeggen)

"Some memories are best forgotten"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 43 bezoekers