weg van stal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:01

Ik wil graag even reageren op de verhalen die de ronde gaan bij boer Moerman, de meeste verhalen komen uit het verleden en de meeste mensen die de verhalen vertellen zijn er nog nooit geweest. (Mirage daar bedoel ik jou niet mee, maar jij bent zelf ook al jaren niet meer geweest daar, dus kan je ook de veranderingen niet zien!)

Er wonen inderdaad mensen in een caravan, dit is niet illegaal en je hebt totaal geen last van de mensen die er wonen.

Er is ruim 4 jaar geleden inderdaad een hennepkwekerij geweest, zonder dat Moerman daarvan af wist, de mensen zijn uit het huis gezet nadat de politie was geweest en hebben een straatverbod gekregen. Mensen zijn vertrokken en nooit meer terug gekomen.

Vieze mannetjes hebben er misschien ook een paar gezeten maar behoort nu ook tot het verleden.

Ja het is er een rotzooi, maar daar is de prijs ook naar, 100 euro per maand per paard incl box met hooi/kuil exclusief stro en bix.
Er is circa 7 hectare weide aanwezig, wie heeft er in deze omgeving zoveel land????
Binnenkort (omstreeks september) komt er een nieuwe all-weather-turf bak.
Er gaat daar een hoop veranderen.

Er staan nu in totaal 11 paarden/pony's, als het er echt zo gevaarlijk zo zijn als iedereen denkt dan zouden die mensen hun paard daar echt niet neerzetten! Mijn paard en shet staan er nu ook (sinds juni) en die hebben het prima naar hun zin! De sfeer is goed en de ruiterpaden liggen aan de overkant van de boerderij, wat willen we nog meer???

Nou mocht er iemand zijn die naar onze stalling wil komen kijken, laat het me dan weten. Mijn mail adres is Arijn22@hotmail.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers