wie heeft er ervaring met de nieuwe atec trailer????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 19:10

[img]../upload/102/atec_trailer.jpg[/img] ik wil deze trailer misschien gaan aanschaafen maar hoop dat er mensen zijn die hem ook hebben. het is de type olympialine in polyester uitviering met veel opties. wat zijn belangrijke dingen waar ik bij de aanschaf op moet letten???

yvonne18
Berichten: 173
Geregistreerd: 18-03-01
Woonplaats: oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 18:56

ik zie dat er een zadelkamertje voor in zit. of zie ik dat verkeerd? dat zou ik in ieder geval niet doen!! ik heb ooit op concours gestaan. ging ie niet meer open!! allebei mijn zadels erin hoofdstellen, peesbeschermers. alles. hebben ze dat slotje moeten forceren. daarna nooit meer gebruikt. laatst hebben ze hem op conours een keer opengebroken. gelukkig zat er niks in. je betaalt er een hoop geld voor maar het is 3x niks! suc6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 13:03

hoi
zon zadelkamertje zou ik ook nooit doen.
Er zit dan aan de binnenkant (dat is dan de bovenkant van het zadelkamertje) een voerbak.
En ik heb dus een keer gezien dat een paard voor met de benen over de buis heen ging en dus op die voerbak knalde en daar dus doorheen ging.Nou dat polyester is dus vlijmscherp als dat kapot is.Ik hoef verder denk ik nix meer uit teleggen,of wel?
wij hebben trouwens 2 jaar geleden een nieuw atec gekocht en dat zouden we dus meteen weer doen.Ze zijn heel fijn.
verder succes met zoeken

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-01 21:47

ik wil er dan ook geen een met een zadelkamer kopen. vind ik ovebodig want we rijden toch geen wedstrijden en als we eens een zadel mee moeten nemen doen we dat wel in de auto. heb je hetzelfde type als deze?? ook polyester of hout?? en wat licht er op de bodem??

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:57

Mijn vriendin heeft die pasgeleden gekocht, maar ivm MKZ nog niet gebruikt! Scheve mond\
Maar hij is wel bloedmooi!

Ikzelf heb een Westfalia (ook zonder zadelkamer) en ik ben er heel tevreden over.