Schuift 'n Bareback pad met niet-suede onderkant?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:26

Volgens mij zit er wol bij jou aan(die foto's) de onderkant(lees jij die andere topics niet over bbp's? heb nl net op iemand anders gereageerd erover Lachen )
Je kan beter een canvas of katoenen onderkant hebben,ik heb canvas en het schuift absoluut niet.

Volgens mij bestaat er geen bbp's met een suede onderkant,ik heb ondertussen alle site's met bbp''s gezien maar geeneen met suede onderkanten.
Laatst bijgewerkt door denz op 31-07-02 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:30

Nee Anneke zei tegen mij dat het canvas was,en ik denk dat zij er wel verstand van heeft?,tenzij het natuurlijk erbij stond waar jij het van heb gekocht Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:37

Hmmm,dan zal ik morgen ochtend eens kijken(8 uur de hoefsmid!!!) Anneke kan het natuurlijk ook weleens fout hebben,en dan zal ik d'r eens mooi met d'r neus op de feiten drukken,,pfff en dat is dan een zadelmaakster.... Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:54

Nee ik kijk morgen ochtend ff,want ik ben nu wel heel erg benieuwd Tong uitsteken

Het lijkt trouwens wel wollig aan de onderkant zou toch zonde zijn als hij zou schuiven,ook al is het maar iets!,Meestal als je wol ff wast dan zijn ze niet zo gladdig (?) meer ,ik vertrouw dat wassen alleen niet zo dalijk is het net als bij schoenen,dat de binnenkant zich ineens ophoopt op 1 plek ofzo,dat zou zonde zijn.
Ik zat eens op een site met super goedkope bbp's onder de 50 dollar,maar ja dan krijg je weer verzendkosten Boos!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:36

Kleine maten?? je bedoelt voor een pony? Want ik heb gewoon een paardenmaat dan zeg maar voor m'n pony van 1.22 en dat past perfect.(zo'n ding is wel best lang) Ik heb eens op zo'n buitenlandse site pony maten zien staan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009 en 30 bezoekers