Goede prijs voor dit zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Goede prijs voor dit zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 16:17

Hoi!

Ik zit erover te denken om het BR zadel te kopen van een vriendin (Bianca, mn instructrice). Het gaat om een BR-springzadel (ik weet nu niet zeker of het een Jos Lansink is) van ongeveer 5 jaar oud, maar nog in hele goede staat. Ik krijg er alles bij; beugels/beugelriemen/singel/zadelhoes, ook wel handig vind ik! De maat is 17.5 inch.

Ik heb altijd al met dit zadel gereden sinds dat ik op paarden rijd, want Bianca (die vond dit zadel nooit fijn om mee te rijden, dus ik kon het gewoon gebruiken). Op Ivanka ligt het ook heel goed. Alleen ga ik dus niet springen, niet dat dat veel uitmaakt opzich...

Maar goed, ze vraagt dus €200 voor dit zadel, is dit een redelijke prijs? Ik vond van wel...

Groetjes,
Sanne
Laatst bijgewerkt door Tinne op 23-07-02 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 22:05

Margreet schreef:
Wat ik me alleen afvraag, wat moet je met een springzadel als je nooit springt?


Ik zal het eens uitleggen Knipoog

Bianca kocht het als springzadel, maar vond het niet fijn rijden en toen heb ik het vanaf die tijd mogen gebruiken. Wat ik alleen wel vind bij dat zadel, is dat het langere *ow...ik kan niet op de naam komen... * flappen (je weet wel, waar je been ligt...*nee, kan echt niet op de naam komen Knipoog *). Als ik het met een ander springzadel vergelijk (bijv. een Stübben ofzo) dan zie je dat echt heel goed, waardoor het eigenlijk ook meer op een veelzijdigheidszadel lijkt.

Ik denk wel dat ik het koop, ik vind het namelijk fijn rijden en het ligt goed op Ivanka.


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 22:43

pmarena schreef:
Zweetblad.


Ah ja...dank je Knipoog ik ben BlonT Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, gewoonmarie, Hannanasjuh en 114 bezoekers