Stokmaat pony en je eigen lengte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 10:18

Hallo, omdat ik net een nieuwe leskaart heb en IJsco binnenkort weg is, heeft onze instructrice aangeboden dat ik dan voor de lessen wel gebruik mag maken van hun Fell Pony. Wel leuk aangeboden want eigenlijk zijn ze geen manege meer maar een pensionstal en worden hun eigen paarden niet meer voor de lessen gebruikt.
Het gaat om een mooie Fell Pony waar ik vorig jaar helemaal gek van was, heb nog gevraagd of ik hem mocht leasen maar dat wilden ze niet. En toen kenden ze mij eigenlijk ook helemaal nog niet en nu bood ze het dus zelf aan.

Maar nu mijn vraag: ik ben zelf 1.72 en de pony is 1.40. Wat vinden jullie hiervan?
Ik rijd nu op een Fjord van ook ongeveer 1.40 maar die toont wat groter dan de Fell, mede door haar enorme omvang. Schijnheilig Voor degenen die de Fell Pony niet kennen: ik zal hieronder even een plaatje neerzetten van dit ras. <br>
[img]../upload/363/fell18.jpg[/img]
Dit is dus een voorbeeld van een Fell Pony, niet onze foto. Deze pony is overigens 1.36 m maar ik weet niet hoe lang het meisje is dat erop zit Frusty-

En hoe groot zijn jullie zelf en de pony's/paarden waar jullie op rijden?



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-06-04 10:31 ]</font>


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 10:33

Ja he Maaike, dacht ik al. Alleen als ik IJsco naast hem zet lijkt hij toch wat minder groot en breed. (kan je nagaan *LOL* )

En dat op die bovenste foto ben ik niet hoor! Dat is gewoon een voorbeeld van een Fell Pony waar hij wel wat op lijkt. Want ik vind die twee qua maat heel netjes bij elkaar passen maar denk dat mijn voeten toch wat lager uitkomen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 14:42

Ja, hij zal me ook wel kunnen dragen maar het ging me er meer even om of het er wel een beetje uitzag.
*LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 15:35

Okee, je hebt me overtuigd. HET KAN! Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 16:35

Euhm, nogmaals, dat is niet MIJN foto *LOL*
AHUM had het er toch beter bij moeten zetten denk ik.
De ideale maat voor mij is ook grote D-pony (1.48) tot E-pony.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 21:20

Waarom denkt iedereen nog steeds dat IK op die foto sta? *LOL* *LOL* *LOL*
Nogmaals: het is gewoon een foto van een FellPony die qua type hetzelfde is als die waar ik op ga rijden.
Weet de stokmaat van die pony op de foto niet en ook niet de lengte van het meisje. Was wel handig geweest. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 11:02

Het is idd een oud topic, sterker nog, ik zal er nooit achterkomen of de Fell en ik qua maat bij elkaar passen want hij is verkocht net voordat ik hem zou gaan berijden en verzorgen. Balen Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, xdesix en 116 bezoekers