Gebruik van Sedalin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:02

Ik heb problemen met het scheren van mijn paard. (nu niet meer, want ik doe het gewoon niet meer *LOL* ) Ik heb hem toen 1x Sedalin gegeven, maar dat was geen succes. Door de Sedalin reageerde hij alleen nog maar met reflexen of zo, hij begon dus als hij wat voelde echt gericht te slaan, terwijl hij dat anders nooit doet. Hij reageerde dus eigenlijk heel primitief, zonder hersentjes zeg maar. Daarom werd het voor mij nog gevaarlijker dan zonder Sedalin. Verward
Toen we hem als 2 jarige uit het land trokken en hij twee en een half uur in de trailer moest, zonder dat hij ooit een halster om had gehad, hebben we ook Sedalin gebruikt en dat was super. Ik heb ook standaard een spuit in de auto liggen, want stel dat er een wat gebeurt?
Ik ben dus absoluut niet tegen Sedalin, maar met scheren was het voor hem dus totaal ongeschikt.

Navragen is beter dan afvragen.



Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 13:23

Lov, het is niet alleen een kwestie van vertrouwen bij mijn paard hoor. Ik mag het hele paard scheren, met de benen wel wat onrustig, maar goed te doen. Een ander hoeft niet eens in de buurt te komen met een scheerapparaat. Hij vertrouwd mij dus wel, maar ongeveer 20 cm achter zijn oren, aan 1 kant maf ik dus niet scheren Frusty Het is een kwestie van 1 streep en klaar, maar het lukt niet!!! Kaken en wangen zijn geen probleem, alleen dat ene stukje. Ik heb mijn hand al voor de luchtuitlaat van het apparaat, dus dat blaast niet in zijn oor of zo, nooit iets vreemds mee gebeurt, maar meneer vindt dat het niet mag, en dan mag het niet.

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers