Gebruik van Sedalin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 10:26

Gisteren was de hoefsmid er, maar toen hij Sarah's achterbenen wilde bekappen, werd hij zowat in elkaar getrapt. Frusty
Nou komt hij volgende week weer, en dan moet ik Sarah een paar uur van tevoren Sedalin geven, zodat ze wat rustiger wordt.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe sterk werkt het? Wat voor effect heeft het precies? Hoelang duurt het voordat het uitgewerkt is? Kan het schadelijk zijn? Wat voor werkzame stoffen zitten erin?

Thanks, Maaike



maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 12:30

Hoi
De voorhoeven uitkrabben gaat zonder problemen. Achter lukt het ook wel, als je het maar heel snel doet, en goed vasthoudt, want ze probeert wel los te trekken. Bij de hoefsmid duurt het haar blijkbaar te lang ofzo, misschien vindt ze het eng om zolang op 3 benen te moeten staan.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 16:10

Hoi Zep

Die van mij is geen bloedpaardje hoor, ze is een Tinker.
Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ze er gewoon niet aan gewend is, er is niet veel met haar gedaan. Ik weet dat het ook een kwestie van oefening kan zijn, maar ik heb haar nog maar 2 weken. Normaal gesproken is de hoefsmid niet zo van "het lukt niet, dan maar sedalin". Maar nu moet het gewoon wel, want ze is heel lang niet bekapt, en het moet echt dringend gebeuren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef, Jossie, Rijsa, Tessapolly en 24 bezoekers