trailerprobleempje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

trailerprobleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 12:56

Over een tijdje wil ik graag met Iwan naar de ponyclub, maar het grootste probleem is : Iwan wil met geen mogelijkheid de trailer in. Hij heeft er 1x in gestaan en vertikt het sinds die tijd. We hebben al van alles geprobeerd : 1. Met voer proberen te lokken, maar zodra hij zijn voorbenen erop heeft en doorheeft dat je steeds verder de trailer inloopt gaat hij terug. 2. De trailer met de ene kant tegen de muur aanzetten en een longeerlijn erachter langs. Hij presteert het dan alleen om met zijn achterbenen aan de open kant langs te klep heen te lopen... 3. Aan de longeerlijn vastmaken, de longeerlijn over de voorste balk heenhangen en als hij een stukje verder loopt zorgen dat het touw "gespannen" blijft en hij niet terug kan (hij trekt alleen zo hard terug dat dat niet helpt)

Heeft iemand advies wat we nog meer zouden kunnen proberen?? Verward

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥



:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 13:03

nee, hij is ongeveer 1.45m alleen beetje aan de dikke kant (net zoals zijn moeder) En bij hem is het inderdaad uitkijken, want hij wil nog weleens achteruit trappen ja

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 14:15

ik weet niet precies wat bij hem het probleem is, aan de ene kant zou ik denken dat hij bang is (hij heeft er namelijk als veulen 2x in gestaan en later als 3-jarige 1x) maar aan de andere kant denk ik eerder eigenwijsheid... Bij Misty was het gewoon bangheid en die hebben we dus ook pas na een uur lief doen enzo erin gekregen... maar zij ging niet constant achteruit lopen en in de longeerlijn hangen enzo...

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 17:15

hehe, het is mijn moeder die rijd Tong uitsteken maar die is heeeeeeeel voorzichtig. en Misty was bangig omdat ze blijkbaar niet zulke goeie ervaringen had met de trailer. Ook toen we een keer vanaf de club ergens heen zouden gaan hebben ze der met een lat tegen der kont geslagen enzo en getrapt enzo, nou dat vond ik ook echt een kl*testreek. Ik was zo pissig! En daarna ook gewoon met eten enzo geprobeerd en nu gaat ze er goed in. Maar Iwan is waarschijnlijk gewoon aanstelleritis, want als je hem een paar brokjes geeft als hij er half in staat dan gaat de smiecht weer terug en dan kun je weer overnieuw beginnen... Extreme duivel

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 bezoekers