Zal ik stoppen met rijden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Stoppen of doorgaan?

stoppen
2 (11%)
doorgaan
2 (11%)
ander paard bij andere mensen zoeken
14 (77%)

Totaal aantal stemmen: 18


Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Zal ik stoppen met rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 16:32

Ik ben nu net een weekje uit het gips na het breken van mijn hand op mijn schatje Maël.
Hij wordt ´opgeleid´ tot wedstrijdpaard en ik ben zijn bijrijder. In eerste instantie wilde ik hem ook gaan starten, maar na dit ongelukje (en een eerder groot ongeluk 5 jaar geleden) zag ik dat niet zo zitten.
Ik vertelde aan de eigenaar dat ik zin had om weer te gaan rijden en zij reageerde heel koeltjes, alsof het haar niets interesseerde. Verward
Nu hoorde ik van twee anderen die daar hun pony hebben staan, dat zij ook hadden opgepikt dat ze eigenlijk niet meer wilde dat ik op Maël ging rijden.
Zelf ben ik ook meer iemand van de buitenritjes en niet echt het wedstrijdrijden.
Ik denk er nu dus aan om te stoppen met het rijden...en dan af en toe is een paard te rijden van iemand voor de lol.
Ik werk ook bij de ouders van de eigenaresse in het bedrijf en daar loopt het ook al niet soepeltjes meer.
Ik rijd hun paarden al 6 jaar en dat beviel me altijd enorm. Maar nu ze is begonnen met ´echte´ sportpaarden vind ik dat de lol er af is. Dus vandaar dat ik daar weg wil. Maël staat in het land en of ie dus 7 of 1 keer in de week gereden wordt, dat maakt hem niet uit.
Wat vinden jullie, zou ik gewoon doorzetten met Maël of stoppen??? Huilen

Bon Jovi rules!



Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 17:19

orri schreef:
Er valt ook weinig door te zetten als de eigenaresse niet echt meer wil dat je er op gaat, zet dan kwaad bloed denk ik ...

Ja maar waarom zegt ze dat dan niet recht in mijn gezicht? Waarschijnlijk omdat ik niet alleen haar paard rijdt, ik help met longeren en zadelmak maken, ik bied de paarden te koop aan voor haar. Ik help bij wedstrijden. Volgens mij vind ze dat wel hartstikke handig, maar dan maakt ze dus eigenlijk misbruik van me.
Ik probeer inderdaad een ander paard te zoeken in de buurt.

Bon Jovi rules!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fiesta14, Jadero, lissssan, Poldermenner, RenateHidden, Samantha89, VogeltjeM en 116 bezoekers