Young Rider zadels... ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Young Rider zadels... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 13:49

Ik kan bij een klein ruitersportwinkeltje hier in de buurt een Young Rider zadel kopen voor 240 euro inc. beugels e.d. Hier wil ik mn huidige zadel op inruilen, en kijken of ik het zadel zonder spullen erbij kan kopen.
Ik heb alleen geen ervaring met het merk Young Rider. Hoeft geen topmerk te zijn (wat wil je voor die prijs), als ik me er maar mee kan redden. De winkel die hem verkoopt heeft trouwens super service hoor.

pmarena

Berichten: 48081
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:50

NOOIT van gehoord ....

Kijk 'm even goed na zou ik zeggen , of het allemaal wel een beetje degelijk in elkaar zit en goed leer is dat niet meteen breekt als je het een beetje buigt Knipoog

Ik ken best wel aardig wat merken , al is het alleen maar van eens gehoord te hebben , maar dit merk is helemaal nieuw voor me....

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 20:58

De naam kwam mij wel bekend voor, en ik heb t zadel al wel goed bekeken. Doet me een klein beetje aan kadet denken, maar beter afgewerkt. Verder weet ik 't ook niet echt...

pmarena

Berichten: 48081
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:11

Tja als het netjes past , er degelijk uitziet en is wat je zoekt , waarom niet ?

Zo heb ik ook een merkloos westernzadel hier (te koop Knipoog ) liggen ,
is prima , mooi dik leer en meer dan keurig afgewerkt , zou ik ook niet laten liggen omdat er geen bekende stempel op staat ....

Past het wel goed of heb je het nog niet geprobeerd ?

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 22:01

heb het nog niet gepast, ik wil het zadel dat ik nu heb er op inruilen, en moet daar nog mee langs. Was vanmiddag toevallig in de buurt, en toen hadden ze dus dat zadeltje.