dromen, idealen, doelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 17:58

Mijn paard maakt de meeste dromen wel waar, al kost het af en toe wat tijd. Tijd zat, want hij heeft me beloofd dat ie oud wordt Lachen Lachen.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:01

Hoi Odi, ik zal nog ff voor je rondbellen.

Mijn Achterhoekse vriend en fokker van Lab zei toen ik Lab kocht, dat ik er een beter mens van zou worden. En raar maar waar, ik ben er wel door veranderd, of het beter is laat ik in het midden. Mijn paardje heeft wel een paar dingen in mij veranderd, dat wel. Dat moet ook wel, want net als jouw paard zet hij mij steeds aan het denken. Het is ook geen hele makkelijke namelijk. Voor mij doet ie wel heel veel, want na al die tijd is de band vrij sterk. Dat voegt wel heel veel goeds aan je leven toe, dat moet ik toegeven.
Dat is denk ik ook het meest bijzondere aspect van onze hobby, de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 08:42

Voor mij pas een issue als ze medailles uit gaan delen voor beste toeschouwer, tot die tijd kom ik nergens voor in aanmerking denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 09:02

Tja, reality bites, maar ik heb nu eenmaal geen paps met een bouwbedrijf en boelveel centjes die niks anders doet dan mijn sport sponsoren. Ook geen moeder die er verstand van heeft en mijn ruitercarriere nauwgezet voor me uitstippelt. Ook niet tig paarden waar ik uit kan kiezen en die voor me getrained worden. Dat heb ik allemaal niet.
Zelf werk ik me de parkietenpleuris om alles draaiende te houden, ik heb maar dat ene paard waar ik zielsveel van hou, de kans is vrij klein dat die de olympische aspiraties waar gaat maken. Niks ten nadele van het paard natuurlijk,maar het is nu eenmaal geen bonfire. Hij is namelijk veel en veel leuker.
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 11:54

Hoi Zep, dat klinkt bemoedigend.
Zelf werk ik minimaal 40 uur per week.
Eigen vervoer heb ik niet, mijn paps heeft geen zin om een trekhaak onder zijn auto te zetten (stel je voor?), dus het ontbreekt mij soms aan de moed om aan het starten te blijven. De laatste 2 jaar ben ik 5 keer op een wedstrijd geweest, oke, 1 keer daarvan was Kootwijk, oke.
De laatste jury had zo'n witte stok met rode streepjes en toen besloot ik om weer terug in de ring te komen als hij minimaal passage kon en eventueel een pirouette. Dat klinkt misschien iets beter voor zulke juryleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 00:12

Hihi,dat is de komende weken nog een beetje een pijnlijk onderwerp Lachen Lachen.
Kom ik soms erg over als een ouwe muts??

Anoniem

Re: dromen, idealen, doelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:14

Deze ouwe doos (zie top of page) zit ook nog steeds op bokt, maar mijn paard niet meer, die is een kleine drie maanden geleden helaas ingeslapen. Dus nee, de belofte dat hij oud zou worden en daarbij blij zou bleven is niet uitgekomen.

Anoniem

Re: dromen, idealen, doelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 23:30

Odi schreef:
Lovely schreef:
Deze ouwe doos (zie top of page) zit ook nog steeds op bokt, maar mijn paard niet meer, die is een kleine drie maanden geleden helaas ingeslapen. Dus nee, de belofte dat hij oud zou worden en daarbij blij zou bleven is niet uitgekomen.


Wat erg, gecondoleerd. "Vroeger" hadden we veel contact via Bokt, maar ik ben jou en je paardenverhalen helemaal kwijtgeraakt op Bokt. Ook het verhaal wat bij jouw paard hoort heb ik helemaal niets van mee gekregen.

Nu je het zegt, herinner ik het me weer Lachen. Maar op een gegeven moment werd bokt natuurlijk groter en dan gaat iedereen zijns weegs, om elkaar 6 jaar later weer tegen te komen. Jammer eigenlijk, ik had best nog mooie verhalen kunnen vertellen over mijn paard.

In de tijd dat ik besloot om hem in te laten slapen, heb ik ook weer een nieuwe droom gevormd. Dat droompje moet nog wat groeien, hij is nu 10 maanden, maar we zijn wel al de beste maatjes. Het is een ander paard, maar hij heeft heus wat dingen gemeen met de vorige en dat past gewoon bij mij.

Anoniem

Re: dromen, idealen, doelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 12:44

Nee, er staan geen foto's van hem op internet Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, DinaxUllie, Katootje7791, puppy1128, xHaithi en 26 bezoekers