dromen, idealen, doelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:20

Zo ben ik dus aan mijn huidige en eerste paard gekomen! De vorige eigenaar had een hoger doel voor ogen dan wat Tonko aankon en een ander paard erbij gekocht. Dit paard is het toch blijkbaar ook niet helemaal en hij wilde nog een beter paard. Maar omdat drie paarden iets te veel van het goede waren heeft hij Tonko aan mij verkocht! (ik reed er sinds 3 jaar op)


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Re: dromen, idealen, doelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:35

Helaas is Tonko alweer 3 jaar met vervroegd pensioen. Ze heeft heel veel gezondheidsproblemen gehad in de afgelopen jaren. Noem het maar op of ze heeft het gehad. Ik heb haar dus 3 jaar geleden naar een boer verhuisd waar ze tot vorige maand met veel plezier heeft gestaan. Helaas is deze meneer ernstig ziek geworden en daardoor met de paardenstalling gestopt. Daarom haar dus moeten verhuizen. Ook weer helaas heeft ze 3 weken geleden op deze nieuwe stal een flinke trap gehad en wilde de wond daarvan maar niet genezen. Uit röntgenfoto's blijkt nu een beginnende botsplinter. Afgelopen vrijdag is de onsteking letterlijk tot op het bot weggesneden en met flink antibiotica spuiten tot eind deze week hopen we de ontsteking de baas te kunnen blijven. Zo niet, dan zou ze geopereerd moeten worden... Toen ik 3 jaar geleden van stal verhuisde heeft ze op hetzelfde been een trap gehad en de sprong is daarvan nooit meer helemaal dun/de oude geworden. Kortom, een paard wat alle pech van de wereld heeft aangetrokken....
Ze is inmiddels 20 jaar.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Re: dromen, idealen, doelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:00

Mijn paard is op 10 juli 2009 na het ontbijt de wei in gegaloppeerd en zo dood neergevallen... Zonder voorafgaand ziektebed. De mooiste dood die je je kunt wensen voor een paard.

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nezumichan en 44 bezoekers