Band met je pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 19:41

Scheve mond\ Ik was emotioneel iets terug houdender in het begin vanwege ervaring met vorige paard. Lovers Maar toen ik hem zag bij de fokker vond ik hem direct leuk en lief.
En 200% braaf ook, goed karakter.
Clown Hij kan je weleens totaal vergeten en schrikken en bovenop je springen dus dat werkt ook niet mee, *LOL* , hij is daarbij eenkennig en vertrouwen is een precaire zaak bij hem. Nu na een jaar kan ik zeggen, ja, ik heb een band met hem....daar heb ik wel voor moeten knokken want hij geeft je weinig kado, des te meer voldoening geeft het Lovers
Belangrijker vind ik ook dat hij op een gegeven moment respect ging tonen in de omgang, wat bij hem tegen anderen nog weleens ontbreekt *LOL* zoals bij de staleigenaar bij het uitmesten over de kruiwagen springen omdat je naar de weide wilt....

Maar als je hem ziet dan is hij gewoon lief, het is pas als je hem echt leert kennen dat je verschil ziet en merkt. Lachen

Ik heb hem nu een jaar. Lovers

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 00:28

Haha! Van Orry mag ik geen gesprekken voeren zonder hem *LOL* dan gaat hij zich duidelijk aanwezig maken *LOL* (tanden langs de tralies, lekker drammerig ventje Knipoog )

En ja, hij wijst aan waar hij jeuk heeft zodat ik voor hem kan krabben als hij bv vast staat. Lachen

Lovers

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers