Foto's Fjorden gevraagd voor boek.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

Foto's Fjorden gevraagd voor boek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 22:41

Gevraagd: goede, duidelijke foto's van Fjordenpaarden voor een boek dat ik ga schrijven. Voorkeur Fjorden in het 'veelzijdige' gebruik. Western, dressuur, mennen, voltige, gehandicapten, dameszadel, oude werktuigen, huifkar, endurance, enz.

In ruil voor foto's die geplaatst worden krijgt men gratis het boekje. S.v.p. achterop de foto naam en adres en andere gegevens zetten.

Aanleveren: G. Abbink-Burgers, Hupselseweg 31, 7151 GN Eibergen. tel. 0545-840035


Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 09:36

loulou schreef:
ik heb foto's van dressuur en cross. ik weet niet of je daar iets aan hebt. kun je iets meer vertellen over wat er in het boekje komt?


Als de foto's van goede kwaliteit zijn, scherp, goed van kleur en niet te veel storende achtergrond, kan ik ze zeker gebruiken.


Het boekje is er een in de serie van '.......... als gezelschapsdier' van uitgeverij Etiko/CirCum. In die serie is ook al verschenen ' De Shetlandpony' en het 'IJslandse Paard'. (niet van mijn hand) In de boekjes wordt behandeld een stukje geschiedenis, aankoop, verzorging, gebruik, medisch, fokken, voeding en huisvesting. Deze boekjes kosten 12 euro en zijn een leuke anvulling op wat er al is over Fjorden.

Greet

Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

antwoord aan allen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 23:55

Alle foto's kan ik gebruiken, ik zag ook een leuke van een Fjord met lange manen... ook die is welkom! De foto's moeten duidelijk zijn en goed scherp. Je mag de foto's per post opsturen, via mail kan ook als het digitale foto's zijn. Gescande foto's liever niet. Ik moet er uiteindelijk toch afdrukken van maken.

Wel graag je naam en adres bij de foto's en gegevens van het paard en/of evenement.

De foto's het liefst zo snel mogelijk opsturen.

Alvast heel erg bedankt iedereen!

Greet

Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

adres en email

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 12:06

Ik zit nog niet zo lang op dit forum ... misschien doe ik iets niet goed maar mijn adres stond al in mijn eerste oproep voor die foto's en mijn email staat toch bij mijn profiel?? Of heb ik het nu helemaal mis?

Nou ja, nogmaals: G. Abbink-Burgers, Hupselseweg 31, 7151 GN Eibergen, tel. 0545-840035 email: schapenhoeve@chello.nl

Bedankt alvast,

Greet


Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 12:09

Ganna schreef:
Ehmm wat is je adres dan? En krijg je de foto's terug?
Ik heb foto's van mijn fjord (lange manen) in de endurance.


Ja, de foto's krijg je terug mits je naam en adres achterop de foto staan natuurlijk.

(adres is reeds genoemd)

Greet

Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 16:27

dovish schreef:
als ik de foto's echt terugkrijg wil ik ook wel wat opsturen, dat is wel leuk, je paard in een boekje. alleen zijn er dan wel uitgeprinte digitale foto's bij. wel goede kwaliteit maar dus niet echt van de fotoshop. kan dat?
ik heb ook wel veulenfoto's enzo en wat van een middeleeuwse voorstelling met twee fjordjes.
eva


Digitale foto's kun je ook laten uitprinten via de website van www.kruidvat.nl dan krijg je ze op echt fotopapier. Uitgeprinte foto's via de computer heeft de uitgeverij niets aan. Je mag de foto's ook mailen. En je krijgt ze zeker terug! Stuur maar wat op waarvan je denkt dat die leuk zijn.

Greet

Greetje61

Berichten: 146
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 16:29

Cowgirl schreef:
ik heb nog wel een paar mooie foto's maar die zijn van mijn fjord toen ie nog niet bereden kon worden(te jong Haha! )
Ze zijn mooi scherp en duidelijk.
Heb je hier wat aan? want dan kan ik ze eventueel nabestellen?
Ik kan ze ook eerst scannen dan kun je een indruk krijgen.


Je mag ze scannen maar ook wel direct opsturen. Als ze echt mooi duidelijk zijn worden ze wellicht geplaatst. Uiteindelijk beslist de uitgever daar ook in mee.

Greet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 bezoekers