Ze moet dunner worden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Ze moet dunner worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 20:34

Odin kreeg eerst 1 kilo biks per dag, ook al had ze niet gereden. Nu heeft ze een buik van hier tot tokyo. Maar nu staat ze dus dag en nacht op de wei, en nu krijgt ze niks meer. (misschien een kwart biks als ze heeft gereden) Ik rijd nu elke dag een uur, en soms een buitenrit van 2 uur, maar die buik die blijft! En me lesgeefmens zei ook al of ze zwanger was!
Maar als ze naar de keuring moet, dan moet ze wel een beetje een strak buikje hebben Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 20:40

Dat word de wei flink wat kleiner maken.
Je pony haalt daar nog te veel uit. Haha!

alf
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: A'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 10:31

Ik zou 2 uur per dag gaan rijden.
in de ochtend en in de avond ofzo.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 10:41

en misschien is het mogenlijk om odin alleen overdag op het land te zetten en 'savonds in de bak of een klein stukje ervan dat je die afzet. En helemaal geen eten geven 'savonds als ze daarin staat. En als je hebt gereden 1 handje bix en meer niet. Daar heeft ze echt wel voldoende aan.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 12:15

Minderen in het gras doet een hoop. Dat gras maakt dat ze een pens krijgt. Kijk maar eens naar de foto's van Isolda op ITP. Voor en tijdens haar dieet.

Isolda krijgt iedere dag een kleine meter erbij. Daar moet ze het mee doen, ze krijgt echt heel weinig.
Ze staat dus meer dan de halve dag op een kaal stukje grond, in het begin vinden ze zichzelf verschrikkelijk zielig, maar na een tijdje veranderd hun eetgewoonte. (net zoiets als je zelf lijnt, op een gegeven moment heb je aan minder genoeg)

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 14:06

tja daar is vaak niet veel aan te doen voor de keuring een week binnen, maar ja dat moet jedan wel eerlijk vinden tegen over je paard.