nu altijd de peesbeschermers om of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:24

ikke schreef:
Waarom? Alles wat je eraan knoopt zonder een goede reden kan alleen maar problemen veroorzaken, zoals schuren en iritatie, zonder dat het iets nuttigs toevoegd. Zelfs bij het springen kun je je afvragen of ze nut hebben, zeker als je niet erg hoog gaat springen.
Dat ze er onvoorzichtiger door worden kan ik me wel iets bij voorstellen, hoewel ik het niet hard kan maken.
dus een tè voorzichtig paard (moet je altijd peesbeschermers om doen? mijn paard is namelijk echt heel erg voorzichtig.. Schijnheilig

Groetjes Nicole


nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:40

Katja"]
[quote="ikke schreef:
Waarom? Alles wat je eraan knoopt zonder een goede reden kan alleen maar problemen veroorzaken, zoals schuren en iritatie, zonder dat het iets nuttigs toevoegd. Zelfs bij het springen kun je je afvragen of ze nut hebben, zeker als je niet erg hoog gaat springen.
Dat ze er onvoorzichtiger door worden kan ik me wel iets bij voorstellen, hoewel ik het niet hard kan maken.


Peesbeschermers zijn open aan de voorkant dus als je paar een balk raakt voelt hij het net zo goed.
[/quote]ze kunnen toch ook aan de achterkant een balk raken???????

Groetjes Nicole

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:46

ja ik rijd ook altijd met..
als ik ze vergeet haal ik ze altijd weer op..
durf het risico niet te nemen...

Groetjes Nicole

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:51

Katja"]
[quote="nicolietje"][quote="Katja"]
[quote="ikke schreef:
Waarom? Alles wat je eraan knoopt zonder een goede reden kan alleen maar problemen veroorzaken, zoals schuren en iritatie, zonder dat het iets nuttigs toevoegd. Zelfs bij het springen kun je je afvragen of ze nut hebben, zeker als je niet erg hoog gaat springen.
Dat ze er onvoorzichtiger door worden kan ik me wel iets bij voorstellen, hoewel ik het niet hard kan maken.


Peesbeschermers zijn open aan de voorkant dus als je paar een balk raakt voelt hij het net zo goed.
[/quote]ze kunnen toch ook aan de achterkant een balk raken???????
[/quote]

Alleen als ze een hele ongelukkigge sprong maken, in dat geval is het goed om zijn benen beschermd te hebben.
[/quote] idd!!

Groetjes Nicole


nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 19:04

ben ut weer met je eens katja!!

Groetjes Nicole


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers