'watermak'

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

angelke

'watermak'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-02 13:09

ey allemaal
sommigen weten misschien al over isabelle?
nuja,eigenlijk is zij bijna mijn eigen pony(ze kan natuurlijk altijd verkocht worden Scheve mond ).want niemand anders(buiten mijn lesgeefster,maar zij is te zwaar) kan er mee rijden.Ze is wel een manegepony,maar ze is nog maar 4 jaar.
In het begin steigerde ze veel.Dat is een tijdje opgelost geweest,maar een week of 3 geleden,begon het weer(een andere gevorderde mocht haar eens proberen,maar zij had een te harde hand,en was te gespannen).
Nu is het weer opgelost al een geluk.Heb gisteren een uur privéles gehad, en het ging echt goed!Alleen die binnenstelling Lips are sealed .Ze kijkt al niet meer naar buiten,maar echt binnenstelling... Je kan ook niet echt je binnenbeen gebruiken,want dan versnelt ze,en opvangen met je zit lukte zelfs mijn lesgeefster bijna niet.Op het einde van de les was ze wel zo soepel dat ze heel simpel aan de teugel ging.ik ging dan uitstappen in het bos, en er was een smal weggetje tussen rododendronstruiken,normaal liep ze daar altijd door,ook al was er modder en nu niet,ze wilde er echt niet door.
Ineens maakt ze een pad door de rododendrons Bloos ,was wel eng,maar probeerde haar terug op het weggetje te krijgen,maar moest ondertussen nog oppassen voor rododendronstammen.
Ben al weer helemaal van het onderwerp af Gaaaap

Ze wilt dus wel door waterplassen enzo,maar durft zich niet te laten afspuiten,(die enge slang toch).Nu heb ik haar al wat aan die slang zonder water laten ruiken e.d.Ze knort en snurkt(nuja,je weet wel,kan het ni echt uitleggen,gewoon van,tja,stress Verward )nog heel hard, maar ze heeft al een stukje met haar tanden opgenomen Lovers maar water vind ze nog altijd zo eng...Heb ook al met koekjes geprobeerd,maar dat gaat ook niet echt goed(moet je ook al met twee voor zijn,een die koekjes geeft,en een die haar benen afspuit).

Heeft er iemand misschien nog tips(zolang de slang op de grond ligt,vind ze dat niet supereng,maar als je die opheft..)?
Of nog andere dingen die je met een jonge pony kan doen om haar aan alles te laten wennen(heb al een K-way aan en uit gedaan op haar,gaat nog vrij goed).
Nuja,een heel lang verhaal,voor een korte vraag Gaaaap .
Laatst bijgewerkt door angelke op 15-06-02 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie