goed zadel -----> geen gelpad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:39

Inderdaad is een gelpad meestal overbodig en vooral het niet ademen is iets wat niet zo handig is, je krijgt snel warmtestuwing heb ik van een deskundige vernomen.

Wat Dees schrijft over die zwelling komt me heel bekend voor.

Met mijn Kieffer Aachen, die altijd goed pastte, kreeg ik een maand geleden ineens precies zo'n zwelling half naast en half op de ruggengraat bij Toon. Het was niet pijnlijk of zo. In eerste instantie dacht ik dat mijn schabrak misschien niet goed had gelegen, maar de volgende dag zat die zwelling er na het rijden weer. Een paar uur na het rijden was hij volledig verdwenen.

Dus heb ik maar voor de zekerheid met een gelpad gereden totdat mijn nieuwe zadel arriveerde.

Afgelopen week zat er ineens weer, op precies dezelfde plaats een zwelling.... Snappen jullie hem nog????? Dus ook met mijn nieuwe zadel, de Kieffer Lusitano.... Verward

Gisteravond weer niks aan de hand, maar niet zo heel lang gereden. Isard, Toon's grote vriend, had gisteravond ineens precies zo'n zwelling maar dan aan de linkerkant van zijn ruggegraat. Christa gebruikt voor hem een KN zadel, dus het kan niet aan het merk zadel liggen.

Ik heb de Lusitano gecontroleerd, maar de plek van de zwelling ligt volledig vrij, dus wat er nou aan de hand is..... Verward Geen kapotte haren, wrijfplek of iets dergelijks.

Wat dit nou toch is??? wie het weet mag het zeggen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot, Swanzie, Ubermetrics, YandexBot en 30 bezoekers