Iemand ervaring met trailers van Atec?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Iemand ervaring met trailers van Atec?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 17:48

Zoals jullie aan alle berichtjes wel kunnen zien ben ik me aan het orienteren op trailers.

Tot nu toe lijkt Weijer me het beste qua prijs/kwaliteit verhouding. Nu hebben ze bij een dealer een aanbieding van Atec. Alle opties die ik wil zitten er op en hij is dan iets goedkoper dan de Weijer. (Hij is ook mooier, maar dat is minder/niet belangrijk).

Iemand ervaring met de Atec?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:55

Jazeker.
Wij hebben onze 1, 5 paards Atec 3 jaar geleden nieuw gekocht
En hij bevalt super goed!!!!

De vloer en vooral de laadklep zijn heel fijn.
er zit een paniek sluiting in, wat me dan een veilig gevoel geeft.
En de buis achter de kont door is heel makkelijk dicht te doen, geen gefruts met pinnetjes die door een gaatje moeten.

We hebben toen ook meerdere trailers gezien en zelf een tijdje een waco te leen gehad maar die is binnen de kortse keren gammel, staat de trailer niet helemaal recht past de buis achter niet Verward
En verder is weyer wel goed, maar ook redelijk aan de prijs, en de atec toch goedkoper voor een hele goede trailer.
Wij zouden het zo weer doen.

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:56

Ja ik heb ene Atec. Gloednieuw gekocht in 1999. Is nog steeds goed super zelfs. je moet alleen een beetje uitkijken met die kleine lampjes aan de zijkanten, want die willen nog wel eens gaan roesten. Als je em nieuw koopt heb je hiervoor de garantie.

Ik heb dus een witte 2-paards trailer en hij kostte toen iets van 12.000,-- Hollandse pieken. Was wel in de aanbieding.

groetjes Merilyn

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 19:40

Ik heb een 2 paardstrailer van Atec net een half jaar oud, voor foto's moet je even kijken bij meetings en dan naar het topic: 9 juni meeting Heerhugowaard.

Ik ben onwijs blij met die trailer en vind hem super!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 19:56

Ik heb een Atec en ik ben er dik tevreden over hoor!
Welk type lijkt je wat?

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 20:22

We hebben een lichtgrijze 2-paardstrailer van Atec (olympialine), en zijn er tevreden over. We hebben deze vorig jaar gekocht en ik heb er ook een tijdje over gedaan om verschillende merken qua prijs en kwaliteit met elkaar te vergelijken. Deze leek voor ons meest geschikt en tot nu toe geen klachten.
Succes verder!

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 22:01

Wij hebben ook een Atec Olympialine, bevalt op zich heel goed. Er waren wat hele kleine probleempjes, maar die zijn door de hele aardige dealer in Dordrecht perfect opgelost.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 22:33

Ik heb een atec starline een witte met gietvloer,panieksluiting op de voorstebalk en die kan ook nog 'gewoon' los.
Ik heb 'm alweer 2 jaar en ben er echt super blij mee hij is 2.5 jaar oud en precies 11 keer gebruikt waarvan 9 keer door mij toen we 'm kochten.
Hij blijft heel erg mooi en ik vind het een super trailer paarden laden er fijn in omdat hij zo licht is en geen donkergat hij ligt fijn achter de auto is smaller dan mijn auto dus ik heb echt niet het idee dat er wat achter zit

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 07:59

Atec trailers zijn super goed, heel sterke kwaliteit en ze zien er nog mooi uit ook!

www.hzruitersport.com
en dan onder het kopje Trailers Haha!

HZ is official Dealer en ruilt ook veel trailers in, betalen een goede prijs, en hebben prima service!

Ow enne... Beetje afdingen moet lukken... Terugkomende op je vorige topic.. *LOL*

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 09:55

Wij zijn begonnen met een Weijer 1 1/2 paards die beviel super.
Toen we ons 2de paard kochten hebben we deze ingeruild voor een atec olympialijn 2 prds was toen ook een aanbieding en dus voordeliger dan een Weijer 2 prds na een jaar hebben we hem toch ingeruild voor een Weijer 2 prds.

Nadelen vonden wij: Hij is lager dan de Weijer hierdoor stootte Falco zijn oren tegen het zeil en ging daardoor slechter laden (als ie nou zijn hoofd iets naar beneden deed). Bij het inladen rammelde het middenschot enorm.

De rubber vloer was na 1 jaar al aangetast. Je kon zien dat er vocht onder zat.

Het geheel deed iets slapper aan en rammelde meer. Na 1 jaar begon het ijzer te roesten.

Ik heb wel begrepen dat de nieuwe modellen wat beter zijn maar snel zou ik er niet meer voor kiezen.

Wij hadden hem in Montfoort gekocht en de service was daar ook waardeloos met het kopen was alles mogelijk. Het rolzeil was na 2 maanden kapot ben 3 maanden aan het bakkeleien geweest eer ik een nieuwe had.

De Weijer hebben we gewoon aan de fabriek gekocht. Vriendelijke mensen nemen de tijd.

Veel sterkte met het bepalen van de keuze.