Voerprijzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Voerprijzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 20:30

Hoi kan iemand mij helpen aan een prijslijst of internet pagina waar ik verschillende paardenvoer met prijs kan vergelijken. Weet iemand misschien wat de prijzen zijn van basis brok, sprtbrok, musli en dergelij. Alvast bedankt.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:16

ga naar een winkel waar ze het verkopen en vergelijk de prijzen en wat de inhoud v/d zak is.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:52

Houd er in je vergelijking wel rekening mee dat je van voer met een hoge kwaliteit minder hoeft te voeren en dat sommige voersoorten zwaarder zijn dan andere. (dus minder scheppen per zak)

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:55

Ik betaal voor mijn zakje Equiral Stud (25 kg) nog geen 8 euro. Pavo 2 is heel ietsjes goedkoper.
Beide brok soorten zijn een lichte sportbrok, er zit net even wat meer in dan in onderhoudsbrok, maar nog niet zoveel als die echte sportbroks...

Voor dat je overigens aan het vergelijken slaat...welke brok heeft je paard/pony werkelijk nodig? Het heeft helemaal geen zin om een dure sportbrok in een 'bos-ritten-fjord' te gooien, maar een dubbelZ paard heeft te weinig aan onderhoudsbrok....
Meusli is gewoon een duurdere uitgave van een geode sportbrok. Onnodig duur, er zit echt hetzelfde in, maar tja, mensen betalen kennelijk liever meer voor dat aparte structuurtje.....

Voor dit soort produkten geld overigens een dagprijs. De prijs hoeft morgen niet hetzelfde te zijn, al veranderd er eigenlijk noooit echt wat.