De db bellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

De db bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 19:19

Mijn vriendin heeft een verzorg paard van 2,5 jaar. Omdat hij te wild was en steeds heel gek ging doen door de longeerbak heen enzo, mog ze hem er niet meer uitlaten. Hij is er nog wel een paar keer uitgehaald door iemand van stal daar. Die doet dat nu niet meer en hij is al iets van 2 maanden zijn stal niet uitgeweest.
Zijn hoeven zijn echt superlang en er zitten ook nog ijzers onder!
De ijgenaar zegt elke keer van de week gaat hij weg, maar elke keer gebeurt het niet. Nu gaat hji zaterdag weer weg (zeg hij)
Moet de db gebelt worden? En wat doen ze dan met het paard?


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 23:04

Bedankt voorr jullie reacties, ik wacht tot zaterdag af, maar ik weet bijna zeker dt hij er dan nog staat er word elke keer gezegt dat hij weg gaat, mijn vriendin is dan helemaal blij voor hem, gaat hij weer niet weg Frusty Het nummer staat zeker in de goude gids. Kan ik ook bellen als het paard gelaest is? Ik weet niet of dit zo is maar dit is mij ok verteld.
Maar het is echt in de stal een schat van een dier Lovers En ik zou ook zo graag willen dat hij weggaat. Ik vind het echt super knap van Victor dat hij zo rustig blijft.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 10:51

Nathalie schreef:
Wij hebben hetzelfde maar staat het paard (AVS hengst) al wel langer dan 2 mnd op stal, ik denk wel 6/7 maanden of langer.. Het baasje komt nooit! Eerst kwam hij altijd in de wei maar hij is helemaal gek geworden dus toen hebben ze gezegd dat ze hem niet meer op de wei zetten. Laatst was de eigenaar er eindelijk en ze wilde hem in de wei zetten maar hij was zo hard aan het rennen en bokken enzo *duh hij heeft super lang in zn hok gestaan!!* dat ze hem er niet meer uit durfde te halen.. Dus uiteindelijk heeft de staleigenaar hem eruit gehaald. En nu heeft ze eindelijk besloten om hem te verkopen! Ook zijn hoeven zijn echt super lang, ze kantelen al naar buiten zeg maar.. Dus ik hoop dat ie een goed baasje krijgt want t is een super lieve hengst (iemand interesse? Haha! Verward )
Maar als dit zo door gegaan was had ik echt wel de DB gebelt.. Het is een hengst en staat tussen alleen maar merrie's, dus elke keer als er een merrie langs komt flipt ie helemaal door, en hij staat tegenover Candy, die telkens zo hengstig word als de T*ering waar ik dan weer gek van word.. Boos!


Ja idd dit is precies het zelfde!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 10:53

Buitenzorg schreef:
Als de eigenaar van dat paardje iemand anders is dan de staleigenaar, zou ik idd eerst met de staleigenaar gaan praten. Die behoort -als goede staleigenaar- aktie te ondernemen!

Indien dat ook niks oplevert, gewoon de db bellen, niet geschoten is altijd mis!


Ik denk dat dat niets opleverd, hij heeft al tegen de ei8genaar gezegt dan moet hij uiterlijk weg zijn, maar dan heeft de eigenaar weer een smoes. Ik wacht tot zondag af en andes ga ik bellen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 10:56

Mikkie is dat echt zo, hij wordt welder goed welzordt hij staat in een luxe privestal, dat erg duur is, wordt elke dag gemest 3x per dag gevoerd. Maar het zou toch belachelijk zijn dat dan de dierenbescherming er niets aan doet Verward
Als hij niet weg is ga ik naar de eigenaar winkel en zal ik het eens fijn tegen hem vertellen! Extreme duivel

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 17:57

Hij is weg!!!!!!!! Haha!

Ik ben echt super blij! Nu staat er een pony die hij nieuw heeft gekochtmet spierverzuring en koliek Frusty

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Re: De db bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 12:43

Natasha"]
[quote="avantilover schreef:
Mijn vriendin heeft een verzorg paard van 2,5 jaar. Omdat hij te wild was en steeds heel gek ging doen door de longeerbak heen enzo, mog ze hem er niet meer uitlaten. Hij is er nog wel een paar keer uitgehaald door iemand van stal daar. Die doet dat nu niet meer en hij is al iets van 2 maanden zijn stal niet uitgeweest.
Zijn hoeven zijn echt superlang en er zitten ook nog ijzers onder!
De ijgenaar zegt elke keer van de week gaat hij weg, maar elke keer gebeurt het niet. Nu gaat hji zaterdag weer weg (zeg hij)
Moet de db gebelt worden? En wat doen ze dan met het paard?
te wild om buiten te laten??????
Kennen ze op die stal geen stroomdraad?????!!!!!
[/quote]

Op zich begrijp ik dat wel, hij was gewoon erg gevaarlijk en er lopen daar ook kinderen. Maar voor zo'n paard is dat geen leven! Ik hoop dat hij nu weer i de wei gaat om dit vreselijke gebeuren te vergeten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, xMagnum en 32 bezoekers