Parelli - multi media pakket

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nanouk

Parelli - multi media pakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 10:53

Na alle verhalen ben ik erg geinteresseerd geraakt in Pat Parelli en om erachter te komen of het echt de methode is die voor mij werkt was het mijn bedoeling om een video en boek te bestellen. Maar ik schrok me wild van die prijzen!! Zo'n pakket kost € 180,= en zo vermogend ben ik niet om dat gewoon te kopen als probeersel.
Is er iemand die zo'n pakket heeft gekocht en die mij kan vertellen of dat het waard is of dat je ook met alles wat er op internet te vinden is over bijv. de 7 games uit de voeten kunt? Helaas ben ik niet in de gelegenheid geweest om afgelopen weekend in Houten bij de snuffeldag te kijken, dat was natuurlijk absoluut de kans geweest om me te orienteren.
Wie is er mee bezig en welk materiaal gebruiken jullie?

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 13:03

Allemaal hartelijk bedankt voor de reakties!
Xono: Nederlandse vertaling Seven Games; ja ik had ze al gekopieerd, maar daar staat helaas niet echt een uitleg bij hoe je het precies toepast.
Odi: Ik heb ooit een boek en video van Emiel Voest geleend, maar op een af andere manier spreekt het me toch minder aan dan Parelli, maar heb daar geen echte reden voor.
Cassidy: Die site heb ik al gelezen maar mijn vraag is eigenlijk, kun je met alleen het leeswerk op de diverse sites het goed toepassen of heb je echt de video en het boek erbij nodig?
Germie: Bedankt!! Ga het allemaal uitgebreid lezen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie